در دیدار دکتر نجار زاده و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید شد/ نقش ممتاز بانک ملی ایران در حمایت صنعت نشر و کتاب

در دیدار دکتر نجار زاده و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید شد/ نقش ممتاز بانک ملی ایران در حمایت صنعت نشر و کتاب

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجار زاده در این دیدار با اشاره به حمایت این بانک از برگزاری نمایشگاه کتاب امسال، گفت: بانک ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی اهتمام ویژه ای به نشر کتاب دارد و با اعطای تسهیلات به ناشران کتاب، در جهت تسهیل امور فعالان این صنعت تلاش کرده است .

وی افزود: یکی از اقدامات مهم بانک ملی ایران در عرصه کتاب و نشر، استفاده بهینه از ظرفیت های شرکت چوب و کاغذ مازندران برای تأمین نیاز بازار داخلی به کاغذ و خودکفایی در این عرصه است.

مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد: تأمین نیاز ناشران با تولیدات این شرکت موجب شده است تا کشور در شرایط تحریم و فشارهای خارجی دغدغه ای برای این کالای استراتژیک نداشته باشد.

وی ادامه داد شرکت چوب و کاغذ مازندران تلاش کرده است تا در شرایط تلاطمات قیمت ها در بازار ، کاغذ را با قیمت ارزان تری به دست ناشران برساند.

دکتر یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این دیدار گفت: عملکرد بانک ملی ایران در شبکه بانکی از جهت حمایت بخش فرهنگ و کمک به ترویج هرچه بیشتر کتابخوانی در سطح جامعه ممتاز و برجسته است.

وی ضمن تقدیر از بانک ملی ایران به دلیل حمایت از برگزاری موفق سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ادامه داد، بدون شک عملکرد این بانک در تامین نیاز داخلی کشور به کاغذ از طریق شرکت چوب و کاغذ مازندران موجب ثبات و اطمینان صنعت نشر در کشور شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  16