معرفی ایده سازان عصر اطلاعات و نحوه فعالیت آن

مرتضی محمودی، مدیرعامل شرکت ایده سازان عصر اطلاعات در گفتگویی ویدئویی با سخنکده متن به معرفی این شرکت و دلیل حضورشان در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، با توجه به سرعت بالای تغییرات در عرصه فناوری اطلاعات، ساخت ایده های جدید برای تولید محصولات و خدمات می تواند به بهبود شرایط کسب و کار کمک کند.

شرکت ایده سازان عصر اطلاعات با دارا بودن تیم فنی قوی و انجام مطالعات میدانی در واحد تحقیق و توسعه همواره در جهت بهبود و توسعه نرم افزار کوشا بوده و با توجه به نیاز روز کسب و کار ها نرم افزار دقیق را ارتقاء می دهد.

نرم افزارهای مالی و حسابداری جامع دقیق ، طیف گسترده ای از کسب وکارها و مشاغل را پوشش می دهد و طوری طراحی شده که غیر حسابداران نیز می توانند از آن استفاده کنند نرم افزار حسابداری دقیق برای سطوح مختلف فروشگاهی، بازرگانی، پیمانکاری، واحد های تولیدی، شرکت ها و اغذیه فروشی ها طراحی شده و با قیمت مناسب ارایه می گردد.

این شرکت همچنین از سال 1395 در حوزه پرداخت الکترونیک ورود کرده و با ایجاد شبکه فروش گسترده در سطح کشور اقدام به فروش دستگاه های کارتخوان با برندهای مختلف کرده است.

در همین راستا و در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، مرتضی محمودی، مدیرعامل شرکت ایده سازان عصر اطلاعات در گفتگویی ویدئویی با سخنکده متن به معرفی این شرکت و دلیل حضورشان در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران پرداخت.

نسخه صوتی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1