لزوم حرکت به سمت بانکداری پلتفرمی/باید به سمت فین تک ها برویم

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک عنوان کرد

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک با اشاره به ارزنده بودن سند ره‌نگاشت گفت: زمین بازی گسترده است، ما باید به سمت فین‌تک‌ها برویم و چاره‌ای جز این نداریم؛ باید از بانکداری سنتی و باجه‌ای به سمت بانکداری پلتفرمی حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، علیرضا ماهیار، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک در دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت و در استیج سخنکده متن گفت: همایش سال آینده یک معیار محکمی است که ما امروز چگونه عمل کردیم، برنامه ما این است که بازخوردهای این نمایشگاه را از فعالان این حوزه جمع آوری کنیم و بر اساس آن تصمیم سازی برای سال آینده داشته باشیم.
وی یادآور شد: ما در حوزه فنی و طراحی سیستم ها چیزی از استاندارد برتر جهان کم نداریم اما در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و تشریح درست دستاوردها و حتی ارایه امید به آینده این صنعت در حوزه فین تک و دیجیتال نیاز به همکاری همکاری اصحاب رسانه و نیز فعالان این حوزه داریم.
مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک با بیان اینکه واقعیت امروز بانکداری بدون بانک است، گفت: امروز جایی است که باید به سمت فین تک بنکینگ برویم.
وی با اشاره به ارزنده بودن سند ره نگاشت گفت: زمین بازی گسترده است،ما باید به سمت فین تک ها برویم و چاره ای جز این نداریم؛ باید از بانکداری سنتی و باجه ای به سمت بانکداری پلت فرمی حرکت کنیم.
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄    =  10