تغییر هویت بصری سپهر آغاز شده است

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر در همایش نظام های پرداخت:

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر با اشاره به تلاش های انجام شده برای تجهیز این شرکت به لحاظ زیرساختی و کسب سهم بازار، گفت: در همین رابطه نیاز داشتیم که با شکل و شمایل جدیدی، در بازار حاضر شویم و بنابراین پروژه تغییر هویت بصری این شرکت را تعریف و طراحی کردیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، حمزه آقابابایی، در استیج سخنکده متن در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، تعریف و طراحی هویت بصری این شرکت را از اقدامات انجام شده، برشمرد.

آقابابایی با اشاره به اینکه با توجه به سیاستگذاری بانک صادرات، تلاش شده که پرداخت الکترونیک سپهر به لحاظ زیرساختی و کسب سهم بازار تجهیز شود، گفت: در همین رابطه نیاز داشتیم که با شکل و شمایل جدیدی، در بازار حاضر شویم و بنابراین پروژه تغییر هویت بصری این شرکت را تعریف و طراحی کردیم.


مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر با بیان اینکه متناسب با پروژه، بازآفرینی هویت بصری آغاز شده است، عنوان کرد: فاز نخست این پروژه آغاز شده و اصالت وجودی ما را وزین کرده است که در آینده ادامه خواهد یافت و فازهای تکمیلی را طی خواهد کرد.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای ارایه محصولات کاربردی متناسب با نیاز نسل z و y خاطرنشان کرد: در همین راستا، اپلیکیشن پاسینو را رونمایی کردیم. پاسینو تلفیق کلمه innovation و پاس است.

آقابابائی افزود: باشگاه مشتریان (پاس‌تو) که شامل دارندگان کارت و پذیرندگان است را نیز در این همایش رونمایی کردیم.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر معتقد است این دو محصول می تواند چه به لحاظ سهم بازار و چه به لحاظ تجربه مفید برای مشتری، در آینده برای شرکت تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: در حوزه مشارکت با پرداخت یارها، محصول فروشگاه ساز سپهر استور را رونمایی کردیم. همچنین در قالب مشارکت با مجموعه های فین تکی، توسعه بازار شرکت و خلق ارزش برای مشتریان را پیگیری خواهیم کرد.

آقابابائی افزود: در نظر داریم حداقل هر دوماه یکبار محصولی را لانچ کرده تا بتوانیم دربازارهای جدید نیز ورود پیدا کنیم.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر در پایان عنوان کرد: اتفاق خوبی که در آینده نزدیک در شرکت رقم خواهد خورد، بحث ورود به بازار بورس و افزایش سرمایه شرکت خواهد بود تا بتوانیم توسعه شرکت را در قالب تامین مالی درست شاهد باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  2