تغییرات جدید در اکوسیستم بانکداری و پرداخت بانک ملی

موج جدیدی از تغییرات مدیریتی در بانک ملی ایران در راه است؛ از مهم ترین این تغییرات می توان به بازگشت حمیدرضا مختاریان به این بانک بعد از گذشت شش سال و همچنین مهاجرت شهریار خلیلی از بانک ملت به پرداخت الکترونیک سداد اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بر اساس شنیده ها تغییرات مدیریتی جدیدی در اکوسیستم بانکداری و پرداخت بانک ملی ایران در راه است.

بر این اساس، حمیدرضا مختاریان که پیش از این سمت معاونت فناوری اطلاعات سولیکو را عهده دار بود، به عنوان معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران منصوب خواهد شد.

گفتنی است، مختاریان در کارنامه خود سابقه مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد را دارد.

حمیدرضا مختاریان، متولد ۱۳۵۷ و دارای مدرک کارشناسی مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است که از آبان ماه ۱۳۹۶ تا خرداد ۱۳۹۹ عهده‌دار سمت مدیرعاملی هلدینگ داده‌ورزی سداد بود.

همچنین گفته می شود که امیر طیبی نیز که پیش از این سرپرست داده ورزی سداد بود، به سمت مدیرعاملی داده ورزی سداد منصوب خواهد شد.

شهریار خلیلی نیز که پیش از این سرپرست مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملت و قبل‌تر مدیرعامل به پرداخت ملت بود، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد خواهد شد. محمد حسین کاشی هم که پیش از این مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد بود، به عنوان مدیرعامل پیشگامان پویا به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄  8  =