رویداد برتر فین‌ تکی MoneyTech در کویت برگزار می شود

رویداد برتر فین‌ تکی MoneyTech با تکیه بر شتاب اجلاس پیشگامانه فناوری سال گذشته، امور مالی و نوآوری های بانکداری دیجیتال در ۱۲ نوامبر در کویت برگزار می شود. ثبت نام در aljaridasummits.com رایگان است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مدیر کل الجاریدا، آقای بشار السایق، گفت: «با توجه به موفقیت اجلاس افتتاحیه خود، که شاهد مشارکت بیش از ۲۰۰ متخصص در بخش های فین تکی، بانکی و مخابراتی بودیم، ما هیجان زده هستیم که امسال تجربه ای غنی تر را میزبانی کنیم. دستور کار برای پرداختن به مبرم‌ ترین موضوعات، از نوآوری‌ های بانکداری دیجیتال و تأثیر هوش مصنوعی بر بخش خدمات کویت، تا پیچیدگی‌ های راه‌ حل‌ های فین‌ تک مطابق با شریعت، طراحی شده است.»

امسال، /MoneyTech ترکیبی از نوآوری، همکاری، و بحث های پیشگامانه در مورد روندهای نوظهور در فناوری مالی را نوید می دهد. نمایندگان می توانند مشتاقانه منتظر چشم اندازهای کارشناسانه رهبران کویت و اخلالگران در امور مالی، بانکی و فین تکی باشند.

اجلاس 2023 /MoneyTech میزبان افراد با تجربه از شرکت های پیشرو خواهد بود و نسل بعدی رهبران کویت در امور مالی، بانکی و فین تک را به نمایش می گذارد.

یک بخش اختصاصی شامل پیشنهادهایی از کارآفرینان نوپا است که راه‌ حل‌ های فین‌ تکی انقلابی را به نمایش می‌ گذارد.

از گزینه‌ های اکنون بخرید، بعدا پرداخت کنید و فین‌ تک مطابق با شریعت گرفته تا تجمیع پرداخت‌ های تلفن همراه و بانکداری باز در این اجلاس مورد بحث قرار می گیرد.

السایق گفت: «آینده فین تک در اینجا در کویت نوشته می شود. با گسترش افق فین تکی در این کشور، این رویداد آماده است تا مخاطبان گسترده تری را از جمله علاقمندان به فین تک، سرمایه گذاران خطر پذیر، متخصصان فناوری و رسانه ها جذب کند.»

گواهی بر اعتبار و گستردگی اجلاس، رویداد سال گذشته شامل فهرستی از حامیان مالی برجسته بود. افراد کلیدی شرکت کننده عبارتند از: بانک ملی کویت، مرکز مالی کویت (مرکز)، Ooreedo Telecom، خانه مالی کویت، Tap Payments، Kamco Invest.

انتظار می‌ رود این رویداد امسال توجه بیشتری را به خود جلب کند و مخاطبان جهانی از علاقمندان به فین‌ تک، سرمایه‌ گذاران خطردپذیر، متخصصان صنعت فناوری و رسانه‌ ها را به خود جلب کند.

منبع: enmobile.prnasia.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  ⁄    =  21