نگاهی به مهمترین اقدامات بانک صادرات در ۵ ماهه اول امسال در حوزه پرداخت تسهیلات

پرداخت وام های قرض‌الحسنه و حمایتی بانک صادرات ایران با اختصاص بیش از 16،7 همت به 130 هزار فقره وام، از اقدامات مهم این بانک در پنج ماه ابتدای سال 1402 بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک صادرات ایران طی 5 ماهه نخست سال 1402 از نوسازی 14 هزار مسکن روستایی از طریق پرداخت تسهیلات حمایت کرد.

این بانک که در گذشته نیز از سیاست های بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در مناطق محروم حمایت کرده بود، از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه بیش از 14 هزار فقره تسهیلات پرداخت کرد که ارزش آن به حدود 1،400 میلیارد تومان رسید.

همچنین در دوره 5 ماهه اول سال جاری بانک صادرات بیش از 2،100 فقره وام مسکن ایثارگران پرداخت کرد که ارزش آن بالغ بر 670 میلیارد تومان بود.

حمایت بانک صادرات ایران از بخش مسکن همچنین در قالب کمک به مستاجران کم‌ درآمد با پرداخت وام ودیعه مسکن با جدیت در حال ادامه است.

بانک صادرات ایران در 5 ماه اول امسال نسبت به پرداخت بیش از 6،800 فقره وام ودیعه مسکن به ارزشی در حدود 400 میلیارد تومان و همچنین پرداخت بیش از 1،200 فقره وا ودیعه مسکن به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی مبادرت ورزیده که این امر رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

همچنین پرداخت وام های قرض‌الحسنه و حمایتی بانک صادرات ایران با اختصاص بیش از 16،7 همت به 130 هزار فقره وام، از دیگر اقدامات مهم این بانک در پنج ماه ابتدای سال 1402 بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄  5  =