تقدیر مدیرعامل شرکت شاپرک از رسانه‌ها در روز خبرنگار

مدیرعامل شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) به مناسبت روز خبرنگار با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شاپرک، دکتر فرهاد فائز در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از زحمات اهالی رسانه به ویژه خبرنگاران فعال در حوزه پرداخت، اظهار کرد: بی شک خبرنگاری و فعالیت‌های رسانه ای یکی از پرچالش‌ترین مشاغل محسوب شده و فعالان این حوزه با شرایط متفاوت‌تر و پیچیده‌تری نسبت به دیگر مشاغل، روبه‌رو هستند.
وی توجه به رعایت اصول حرفه‌ای در عرصه خبر را بسیار تأثیرگذار خواند و گفت: در دنیای امروز که شبکه‌های اجتماعی، نفوذ و تاثیر زیادی در همه ابعاد زندگی پیدا کرده‌اند؛ اطلاع‌رسانی صحیح، حرفه‌ای، موثق، دقیق و به موقع، بیش از پیش اهمیت دارد.
مدیرعامل شرکت شاپرک با بیان اینکه تعامل سازنده و نزدیک اصحاب رسانه با بازیگران صنعت پرداخت می‌تواند به ارتقای آن کمک شایانی کند، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و روشنگریِ ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این حوزه، به توسعه بیشترِ فرهنگ پرداخت الکترونیکی در کشور منجر خواهد شد.
در ادامه این جلسه، اخبار پیرامون اصلاح نظام کارمزد که از چهارم تیر ماه گذشته اجرایی شده است؛ مرور و مدیرعامل شرکت شاپرک، ضمن ارائه اطلاعاتی از ابعاد مختلف اجرای طرح، از عملکرد رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های تخصصی حوزه بانکی و پرداخت در اطلاع رسانی شفاف و صحیح تقدیر کرد.
دکتر فائز نقش سازنده رسانه‌ها را در موفقیت طرح، غیر قابل انکار دانست و آگاهی بخشی، اطلاع‌رسانی مناسب و جلوگیری از انعکاس اخبار و مطالب نادرست در خصوص نظام جدید کارمزد را خواستار شد.
مدیرعامل شرکت شاپرک در پایان این نشست صمیمانه، ضمن گرامیداشت مجدد روز خبرنگار، اهمیت قلم و نگاه اصحاب رسانه و خبرنگاران به مسائل صنعت پرداخت را عامل گسترش زمینه خدمت رسانی مناسب‌تر به شهروندان و بهره مندی مناسب از ظرفیت‌ها دانست و بر تعامل هر چه بیشتر و حمایت مادی و معنوی مجموعه شاپرک از صاحبان قلمی که آگاهی بخشی روشنگرانه و مطالبه گری عدالتخواهانه را عینیت می بخشند، تاکید کرد.
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  3