ماموریت های خوارزمی در فصل جدید صادارت

اولین پنل روز چهارم غرفه بانکداری آینده در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ با حضور علی چهارلنگی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، دکتر مریخی معاون کسب و کارهای شرکت خوارزمی و دکتر داودی مدیر عامل شرکت شبکه گستران خوارزمی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در این پنل علی چهارلنگی گفت: شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی از سال ۱۳۷۶ با موضوع تولید، تامین و بهره‌برداری انواع سخت‌افزار، نرم افزار و تجهیزات الکترونیکی و رایانه‌ای مورد مصرف در انواع فعالیت‌های اداری، تجاری، خدماتی، تولیدی، مالی و بانکی تاسیس شد و عمده توجه آن بر ارائه برترین راهکار‌های جامع، بهترین تجهیزات و با کیفیت‌ترین سطح از خدمات به کلیه مشتریان است.

وی با بیان اینکه این شرکت 2 هزار شعبه بانکی در سراسر کشور را تحت پوشش خود دارد، اظهار کرد: این حمایت شامل کلیه تجهیزات بانکی اعم از سیستم های پسیو و اکتیو و غیره می شود.

چهارلنگی، چتر حمایتی این شرکت را شامل 7 هزار شعب بانکی عنوان کرد و یادآور شد: مجموعه این شرکت از 200 هزار دستگاه در 135 مدل را پیشتیبانی می کند و این اعداد نشان دهنده فعالیت های این شرکت است.

مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با اشاره به لزوم حرکت بانک ها به سمت کاربردی کردن فناوری های نوین مالی و پولی گفت: مشاهدات ما حاکی از عدم تمایل بانک ها به کاهش شعب خود است هر چند که کاهش 200 تا 30 درصدی در این زمینه رخ داده است.

وی دلیل این امر را تمایل مشتریان به حضور در بانک ها عنوان کرد و یادآور شد: بسیاری از مشتریان به ویژه در زمینه دریافت تسهیلات مایل به حضور در شعب هستند.

چهارلنگی با اشاره به برنامه های در دستور کار این شرکت توضیح داد: آنچه که در حوزه آی تی رخ داد، توجه کمتر به انتقال فناوری بوده است و ما در این زمینه با چند شرکت وارد مذاکره شدیم تا برای پشتیبانی، تعمیر و نگهداری تجهیزات، چندین بانک در کنار هم قرار گیرند که برخی از بانک ها موافقت خود را اعلام کردند.

وی با تاکید بر لزوم تعویض سیستم های بانکی به دلیل فرسودگی، گفت: استفاده از سرویس های جدید و نرم افزارهای نوین و اینترنت اشیا از برنامه های آتی این شرکت است.

در این پنل همچنین دکتر مریخی معاون کسب و کار شرکت خوارزمی، پشتیبانی از فعالیت های بانکی را از اهداف این شرکت نام برد و یادآور شد: پشتیبانی از شعب بانک های پارسیان، آینده، اقتصاد نوین، رسالت، سینا و کارآفرین شعب در سطح کشور جمهوری اسلامی ایران از خدمات ما به شمار می رود و در حال حاضر پشتیبای از بانک های پارسیان، آینده، اقتصاد نوین و سینا را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به پشتیبانی این شرکت از 250 هزار دیوایس موجود در بانک های کشور، خاطر نشان کرد: بانک های تحت پوشش این شرکت دارای فعالیت های متنوعی هستند از این رو موضوع نگهداشت مشتریان یکی از رویکردهای ما در ارائه خدمات است. به گفته وی حجم فروش این شرکت در سال 1402 نسبت به سال 1401 رشد داشته است.

همچنین دکتر داودی مدیرعامل شرکت شبکه گستران خوارزمی نیز در این پنل با اشاره به ساختار شرکت خوارزمی اظهار کرد: این شرکت دارای دو شرکت زیرمجموعه “پدیدآوران سخت افزار خوارزمی” و ” شبکه گستران خوارزمی” است و کل عملیات تعمیرات، زیر ساخت های تجهیزات پسیو و اکتیو، دیتاسنتر در این دو شرکت اجرایی می شود و فعالیت خود را از تجهیزات رایانه‌ای در شبکه های کسب‌و‌کار خود استفاده می‌نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  1