تعیین ضرب‌الاجل ۲ هفته‌ای پرداخت تسهیلات اشتغال برای بانک‌ها

استاندار لرستان از تعیین ضرب‌الاجل دو هفته‌ای پرداخت تسهیلات اشتغال تبصره ۱۶ برای بانک‌های این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مهر، فرهاد زیویار امروز پنج‌شنبه در جلسه بررسی عملکرد دستگاه‌ها و بانک‌های متولی پرداخت تسهیلات اشتغال استان (تبصره ۱۶) با بیان اینکه بر اساس تعهدات اشتغال، سرمایه‌گذاری و مسکن که در دولت سیزدهم عنوان شده است، شرایط کاری متفاوت است، اظهار داشت: در این شرایط باید تلاش کرد که مسائل و مشکلات مردم به خوبی مد نظر قرار گرفته شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، دو هزار میلیارد تومان از محل جز دو و جز یک بند ب تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ در لرستان تسهیلات پرداخت شده است، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۱۰۳ درصد از اعتبارات اشتغال در استان محقق شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه فرصت زیادی تا جذب مانده منابع وجود ندارد، تاکید کرد: بانک‌ها تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ را مد نظر قرار دهند.

زیویار با اشاره به معدل خوب استان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در کشور، گفت: درصد این معدل در کشور حدود ۳۵ بوده که نسبت به میانگین کشوری مناسب است.

وی با اشاره به تعیین ضرب‌الاجل دو هفته‌ای برای بانک‌ها، عنوان کرد: بانک‌ها در این دو هفته مهلت دارند که در پرداخت‌ها تسریع داشته باشند که و تا زمان باقی‌مانده، اعتباراتی که به سختی از مرکز جذب شده است در اختیار متقاضیان قرار دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5