خبر خوب برای فرهنگیان/ حساب‌هایتان را چک کنید

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از منظور شدن ١۶ هزار میلیارد ریال سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ١۴٠١ به حساب اعضا خبر داد و گفت: بیش از ٢ هزار و ۵۰۰میلیارد ریال از این سود که متعلق به اعضای بازنشسته است به صورت نقدی به حساب آنها واریز شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فردای اقتصاد وابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان: دکتر حمیدرضا نجف‌پور کردی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی سال مالی منتهی به ٣١ شهریور ١۴٠١ موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: سود مصوب مجمع بین فرهنگیان عضو این موسسه تسهیم شده است.

وی با اشاره به اینکه سود در نظر گرفته شده برای اعضای شاغل، جزو دارایی‌های آنان منظور و در صورت وضعیت آنها اعمال می‌شود، تصریح کرد: از سود ۱۶ هزار میلیارد ریالی، بیش از ٢هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال متعلق به ۱۲۱ هزار و ۲۰۰ عضو بازنشسته بازه زمانی اول مهر ١۴٠٠ تا اسفند ١۴٠١ بوده که به صورت نقدی به حساب آنها واریز شده و قابل برداشت است.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در تشریح روند واریزی‌ها برای فرهنگیان بازنشسته عضو موسسه اظهار کرد: این واریزی به حساب افراد مشمول نزد بانک های سرمایه، ملی و سایر بانک ها انجام شده که در راستای تحقق سیاست های بانک مرکزی و صندوق ذخیره جهت احیای بانک سرمایه از همه اعضای شاغل درخواست می‌شود نسبت به افتتاح حساب در بانک سرمایه که متعلق به فرهنگیان عزیز می باشد اقدام نمایند.

دکتر نجف‌پور کردی اضافه کرد: افتتاح حساب فرهنگیان در بانک سرمایه موجب می‌شود تا زمینه تسهیل در پرداختی‌های موسسه در زمان بازنشستگی برای آنان به حداقل زمان ممکن کاهش یابد ضمن آنکه به ارتقای هرچه بیشتر توانمندی‌های این بانک هم کمک بسزایی می‌شود.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه میانگین سود اعضای بازنشسته در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ١۴٠١بیش از ٢٠ میلیون ریال بوده است، بیان کرد: بیشترین سود پرداخت شده بیش از ١١٠ میلیون ریال است.

وی درباره نحوه اطلاع فرهنگیان عضو از میزان تخصیص سود خود گفت: فرهنگیان شاغل می‌توانند با مراجعه به وب سایت موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در قسمت صورت وضعیت اعضا یا با نصب سوپراپلیکیشن فرهنگیان به نشانی https://szf.satpay.ir سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ١۴٠١را که به حساب آنها منظور شده است، مشاهده کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  5