نقش نمایشگاه صنعت مالی در تامین مالی بانک ها و بازار سرمایه

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران تشریح کرد:

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران گفت: اگر بخواهیم تولید کارآمد و قوی داشته و شاهد رشد آن باشیم، قطعا نیاز خواهیم داشت تا از ظرفیت های فناوری و نوآوری در کشور نهایت استفاده را برده و نمایشگاه صنعت مالی نقش ویژه ای در ایفای این امر خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، علیرضا ماهیار، معاون فناوری اطلاعات بانک ملی درباره نقش نمایشگاه صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) در توسعه فرهنگ نوآوری گفت: با توجه به نامگذاری سال 1402 به مهار تورم و رشد تولید و اهمیت آن در سال جاری، نمایشگاه صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) حائز اهمیت بسیار فراوانی است و می تواند نقش بسیار موثری در فرهنگ سازی و نمایش دستاوردها و ظرفیت های تولید داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه بخش ویژه تامین مالی ما در بازار بانکی و سرمایه صورت می پذیرد قطعا حضور فناوران و نوآوران نیز در این نمایشگاه حائز اهمیت خواهد بود. زیرا اگر بخواهیم تولید کارآمد و قوی داشته و شاهد رشد آن باشیم، قطعا نیاز خواهیم داشت تا از ظرفیت های فناوری و نوآوری در کشور نهایت استفاده را برده و نمایشگاه های صنایع مالی نقش ویژه ای را در ایفای این امر خواهند داشت.

ماهیار با اشاره به پیشرفت های حوزه هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ طی سال های اخیر گفت: حضور تیم های نوآوران و فینتک ها در این نمایشگاه می تواند باعث استفاده شرکت های تولیدی از ظرفیت های آنها شده و از این طریق موجبات رشد تولید فراهم گردد.

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی با اشاره به نقش نمایشگاه صنعت مالی در تنوع بخشی و ارائه محصولات متنوع به مشتریان اظهار داشت: نوآوری در بحث عرضه محصولات به مشتریان می تواند سبب گردد که در جایگاه های مختلف کسب وکارها و مشتریان خرد، این تنوع بخشی به محصولات و روش های متنوع در ارائه محصولات و خدمات به چشم آید و باعث تغییر و یک دگرگونی چرخه تولید، صنعت و محصولات به دست مشتریان چه در داخل بورس های کالایی و چه در عمده فروشی و خرده فروشی شود.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم که نمایشگاه امسال بیشترین نقش را در حوزه فرهنگ سازی و علی الخصوص در بنگاه های مالی ایفا کرده و سسب یک تحول و جهش خوبی در سال جاری گردد.

بنابراین گزارش، پانزدهمین نمایشگاه صنایع مالی (بورس، بانک  وبیمه) در راستای معرفی قابلیت ها، دستاوردها و نهایتا هم افزایی مابین نهادهای مالی داخلی و خارجی طی روزهای 16 تا 19 ماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزاری می شود.

یکی از مهمترین اهداف نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)  توسعه فرهنگ تعاملی نهادهای مالی و مردم به واسطه برقراری ارتباط مستقیم و جلب اعتماد عمومی است.

همچنین انتقال اطلاعات و تکنولوژی های روز دنیا به واسطه برگزاری انواع کارگاه ها و همایش‌های علمی – بازرگانی در حوزه موضوع نمایشگاه و توسعه صنایع و خدمات موضوع نمایشگاه در حوزه‌های مکانیزه نمودن و استفاده از فن‌آوری‌های حوزه مالی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه پانزدهم برشمرده شده است.

شایان ذکر است گروه رسانه ای ریسک نیوز و بیمه داری نوین در چهار روز نمایشگاه صنعت مالی کشور با چهار برنامه ویژه ی طلوع از مشرق فروش، آینده نوآوری، شرکت داری در دوربرگردان های جنرال، زندگی و اتکائی و حکمرانی شایسته با شما همراه خواهد بود.

در غرفه بیمه داری نوین و ریسک نیوز سالن 35 غرفه 3504 منتظر دیدار شما علاقه مندان هستیم.

زمان برگزاری: 16 الی 19 خرداد ماه 1402

مکان برگزاری: بزرگراه چمران شمال، بالاتر از باشگاه انقلاب، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

58  −  53  =