تمدید قرارداد انحصاری تولید، فروش و خدمات پس از فروش شرکت انیاک و شرکت Topwise

با اجرای موفقیت آمیز فاز یک تولید دستگاه‌ کارتخوان در سال اول، شرکت فن‌آوران انیاک رایانه و شرکت Topwise قرارداد همکاری خود را به مدت دو سال دیگر تمدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بر مبنای این قرارداد، شرکت انیاک نمایندۀ تولید انحصاری، فروش و خدمات پس از فروش پایانه‌های فروشگاهی شرکت تاپ وایز از جمله MP35P،T1  و… خواهد بود.

در اولین قدم از مهرماه 1401 تولید کارتخوان‌های اندرویدی MP35P شرکت تاپ وایز در کارخانه انیاک شروع شد و در ادامه با توسعه و افزایش ظرفیت‌های کارخانه، تولید انواع دیگر دستگاه‌های کارتخوان مورد نیاز بازار از جمله T1، T1Proو M3P  در دستور تولید قرار گرفت.

شرکت فن آوران انیاک رایانه در سال 1398 با توجه به  نیاز روزافزون کسب و کارها و تامین‌کنندگان خدمات پرداخت کشور اقدام به راه اندازی خط تولید انواع مختلف کارتخوان در کارخانه انیاک نمود.

در این کارخانه علاوه بر راه اندازی خط تولید و مونتاژ دستگاه‌های کارتخوان، بهسازی و تعمیرات تخصصی پایانه‌های فروشگاهی نیز صورت می‌گیرد.

کارخانه انیاک شامل پنج خط تولید مجزا با ظرفیت تولید بیش از 300 هزار دستگاه در سال است که می‌تواند براساس نیاز بازار نسبت به تولید انواع کارتخوان اقدام کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  ⁄  11  =