فعال‌سازی شارژ اضطراری همراه اول در سریع‌ترین زمان ممکن

در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چطور و با استفاده از چه کد دستوری‌ای می‌توانید شارژ فوری همراه اول را فعال کنید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از زومیت اگر سیم‌کارت اعتباری دارید ممکن است در شرایطی قرار گرفته باشید که نیاز به استفاده از اینترنت همراه یا مکالمه ضروری دارید اما اعتبار شما به پایان رسیده باشد و نتوانید آن را شارژ کنید. در این موقعیت چه راهی پیش رویتان است؟ همراه اول برای چنین موقعیتی گزینه‌ی شارژ اضطراری را پیش روی کاربران خود قرار داده که با استفاده از کد #۲۵*۱۰* می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

کد شارژ اضطراری همراه اول

برای استفاده از سرویس اعتبار اضطراری کافی است کد #۲۵*۱۰* را شماره‌گیری کنید و بدون پرداخت وجه یکی از بسته‌های شارژ، مکالمه و یا اینترنت را انتخاب کنید. این سرویس مخصوص مشترکان اعتباری است و کسانی که حداقل ۹۰ روز از فعال‌سازی خطشان گذشته باشد و اعتبارشان هم کمتر از ۲۰ تومان باشد، می‌توانند از آن بهره ببرند.

برای استفاده از این سرویس همچنین می‌توانید از کدهای دستوری#۱* و #۱۰* استفاده کنید. پس از شماره‌گیری این کدها گزینه‌ی شارژ را انتخاب کنید. در کد دستوری #۱* پس از این مرحله گزینه‌ی اعتبار اضطراری را انتخاب کنید و درخواست خود را ارسال کنید.

در کد دستوری #۱۰* از گزینه‌ی خدمات اصلی، اعتبار اضطراری یا چتر اضطرار را انتخاب کنید. پس از انتخاب اعتبار اضطراری از بین گزینه‌هایی که برایتان نمایش داده می‌شود، اعتبار مورد نظرتان را انتخاب کنید و از آن استفاده کنید.

چطور باید هزینه شارژ اضطراری همراه اول را پرداخت کنیم؟

مبلغ اعتبار اضطراری بعد از اولین افزایش اعتبار از حساب شما کسر می‌شود. همچنین توجه کنید که حداکثر دو بار در ماه و پس از تسویه بدهی قبلی می‌توانید از این سرویس استفاده کنید.

دیگر روش‌های گرفتن شارژ اضطراری همراه اول

مشترکان اعتباری همراه اول می‌توانند در زمان تمام شدن شارژ از سرویس‌های چتر اضطراری استفاده کنند و از این طریق از تماس یا شارژ به صورت اضطراری بهره‌مند شوند. استفاده از این سرویس با کمک دوستان و آشنایانتان که سیم‌کارت همراه اول دارند فراهم می‌شود.

برای استفاده از سرویس‌های چتر اضطراری همراه اول، کد دستوری #۲۶*۱۰* را ارسال کنید.

در این روش شما هم می‌توانید درخواست تماس داشته باشید و هم درخواست شارژ. اگر شارژ کافی ندارید این کد USSD را ارسال کنید و از مشترکان دیگر همراه اول بخواهید که با شما تماس بگیرند.

برای درخواست تماس، ابتدا کد #۲۶۱*۱۰* را شماره‌گیری کنید و سپس با اعلام شماره مشترک مورد نظرتان، از او درخواست تماس کنید. درخواست شما به شکل پیامک برای مشترک موردنظر ارسال می‌شود و او متوجه می‌شود که شما نیاز دارید با شما تماس بگیرد.

روش دوم درخواست شارژ است. اگر شارژ کافی ندارید می‌توانید با یک کد از مشترکان دیگر همراه اول بخواهید به شما شارژ انتقال دهند.

برای این کار کد #۲۶۲*۱۰* را ارسال کنید و شماره مشترک مورد نظرتان را اعلام کنید. این درخواست با پیامک به اطلاع مشترک مورد نظر می‌رسد و می‌توانید از او درخواست شارژ کنید.

شارژی که در این روش دریافت می‌کنید یک هزار تومان است و مشترک مورد نظر اگر عدد ۱ را ارسال کند این مبلغ به شما منتقل می‌شود و اگر هم تمایلی به انتقال شارژ نداشته باشد عدد ۲ را برای رد درخواست ارسال می‌کند.

پیش از این همراه اول سرویس «مکالمه اضطراری» هم داشت که اکنون از مجموعه چتر اضطراری حذف شده است.

  • مقایسه تعرفه اینترنت، تماس و پیامک اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل

شرایط استفاده از سرویس چتر اضطراری

برای استفاده از سرویس اضطراری همراه اول، باید شرایطی هم داشته باشید.

سرویس تماس اضطراری و درخواست شارژ برای مشترکان فعالی است که کمتر از ۲۰ تومان اعتبار دارند. همچنین مشترکانی که با قطع یک طرفه یا دو طرفه شماره خود مواجه شده‌اند. توجه کنید که شما حداکثر می‌توانید ۵ درخواست را در فاصله زمانی دو افزایش اعتبارتان برای استفاده از تماس اضطراری یا درخواست شارژ ارسال کنید.

این روش کارمزد انتقال هم دارد. یعنی در صورتی که مشترک انتقال‌دهنده درخواست شما را تأیید کند مبلغ یک هزار تومان از حساب او کسر می‌شود و پس از کسر کارمزد ۴۰ تومانی، مبلغ ۹۶۰ تومان به اعتبار شما انتقال پیدا می‌کند.

  • آموزش لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول

شارژ اضطراری همراه اول برای سیم‌کارت‌های دائمی

خدمات اعتبار اضطراری و چتر اضطرار فقط برای سیم‌کارت‌های اعتباری فعال است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  7  =  3