آیا از بین بردن جای جوش و زخم با فشیال صورت امکان پذیر است؟

داشتن پوست زیبا و جذاب یکی از دغدغه های اصلی جوانان امروزی است. به همین دلیل تاکنون روش های زیادی برای پاکسازی و زیباسازی صورت ابداع شده است که یکی از بهترین آن ها فشیال است.

از آن جایی که این روش در قیاس با روش های قدیمی تر کارایی بهتری دارد ما قصد داریم در ادامه آن را به طور کامل به شما معرفی کنیم و تمام ابعاد آن را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهیم. به شما هم پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا با جنبه های مفید فشیال صورت آشنا شوید و بتوانید از مزیت های آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

مراحل فیشیال صورت کدام اند؟

اولین شرط مفید بود فشیال کردن صورت این است که تمام مراحل آن به صورت دقیق و کامل اجرا شود. به همین دلیل ما اینک مهم ترین مراحل سوشیال صورت را به اطلاع شما میرسانیم و آن ها عبارتند از:

  • مشاوره

اولین قدم در پروسه فشیال صورت، مشاوره دادن به فرد است. به عبارت دیگر فردی که قصد فشیال کردن صورت شما را دارد قبل از هر کاری باید پوست شما را به دقت مورد بررسی قرار دهد و شما را از مشکلات پوست تان آگاه کند.

  • شستشو کامل پوست

در مرحله دوم کار آرایشگر آغاز می شود. او باید مو های شما را در کلاه مخصوص جمع کند و با یک شوینده مخصوص صورت شما را به طور کامل بشوید.

  • بخور دادن صورت

بعد از این که پوست تمیز شد و وضعیت آن مشخص شد، باید با استفاده از دستگاه بخور گرم، صورت بخور داده شود تا بافت آن نرم شود و استخراج جوش های آن راحت تر و سریع تر صورت بگیرد.

  • لایه برداری

سومین مرحله، مرحله لایه برداری است که در طی آن با استفاده از یک سری لایه بردار های آنزیمی، سلول های مرده پوست از سطح آن جدا می شوند و شادی و نشاط به آن باز می گردد.

  • استخراج جوش های صورت

مرحله بعدی استخراج جوش های سر سفید و سر سیاه است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید با دقت بالایی انجام شود.

  • ماساژ دادن صورت

بعد از استخراج جوش های پوست، حتماً باید عضله های صورت ماساژ داده شوند تا پروسه خون رسانی به ماهیچه های صورت، بهتر انجام شود و طراوت و شادابی به پوست برگردد.

  • ماسک صورت

در این مرحله یک ماسک طبق وضعیت پوست شما طراحی می شود. این ماسک بافت های آسیب دیده پوست شما را ترمیم می کند و مشکلات ظاهری آن را از بین می برد.

  • آبرسانی

آخرین قدمی که در پروسه فشیال صورت برداشته می شود، پروسه آبرسانی به پوست است که در طی آن پوست با یک سرم آبرسان و مرطوب کننده ماساژ داده می شود تا رطوبت مورد نیاز آن تامین شود و زیباتر و جوانتر به نظر برسد.

بهترین کاندید برای فشیال صورت چه کسانی هستند؟

متخصصان معتقدند که همه افرادی که مدام با مشکلات پوستی مثل جوش و آکنه دست و پنجه نرم می کنند می توانند برای انجام فیشیال صورت اقدام کنند. فقط باید در انتخاب نوع روش فشیال خیلی دقت کنند و بر اساس پوست خود تصمیم گیری کنند.

آیا از بین بردن جای جوش و اسکاربا فشیال صورت

افرادی که شناخت کافی از فشیال و فواید آن ندارند، در مورد کارایی آن تردید دارند و می خواهند بدانند آیا این کار واقعاً برای از بین بردن جوش ها و جای زخم های صورت مفید است یا نه؟

در پاسخ به این مسأله باید بگوییم که نتیجه فشیال صورت تا حد خیلی زیادی به مهارت فرد انجام دهنده بستگی دارد. به همین دلیل نیز ما به کسانی که قصد انجام این کار را دارند توصیه می کنیم که در حین انتخاب، خیلی دقت کنند و سعی کنند بهترین و ماهرترین فرد را برای انجام این کار انتخاب کنند.

هزینه فیشیال صورت

مقدار هزینه فشیال کردن صورت بر اساس مؤلفه های مختلفی محاسبه می شود و از آن جایی که در اکثر مواقع این مؤلفه ها متغیر هستند و وضعیت ثابتی ندارند و نمی توان به صورت قطعی در مورد آن صحبت کرد. اما این در حالی است که مسائل مالی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و نمی توان آنها را نادیده گرفت. به همین دلیل نیز ما در این قسمت به صورت اختصاصی در مورد این مسأله صحبت می کنیم و به نکاتی که در حین محاسبه هزینه آن مورد  توجه قرار می گیرند اشاره می کنیم. این مؤلفه ها عبارتند از:

  • نوع تکنیک

یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکاتی که در حین محاسبه هزینه فیشیال صورت مورد توجه قرار می گیرد، نوع ترفندی است که برای این کار انتخاب می شود. قاعدتاً ترفند های جدید تر نتیجه بهتری خواهند داشت و هزینه بیشتری در ازای آن ها از مشتری گرفته می شود.

  • نوع مواد اولیه

از دیگری مسائلی که در حین محاسبه هزینه فشیال صورت، به آن توجه می شود نوع مواد اولیه ای است که برای انجام این کار استفاده می شوند. مواد مرغوب و با کیفیت تر کارایی بهتری دارند و با قیمت بیشتری به بازار عرضه می شوند.

  • مکان و سالن

سومین موضوعی که در حین محاسبه هزینه فشیال صورت مورد توجه قرار می گیرد، مکان و محل سالن است. قاعدتاً انجام فیشیال صورت در سالن های لوکس بالای شهر که تجهیزات بیشتر و بهتری دارند، بیشتر از هزینه انجام آن در سالن های معمولی خواهد بود.

تذکر: از آن جایی که نحوه انجام فشیال صورت، می تواند سلامت پوست شما را تحت تاثیر قرار بدهد توصیه ما به کسانی که قصد انجام این کار را دارند این است که در حین تصمیم گیری در مورد این مسأله، کیفیت را در اولویت قرار دهند و خیلی دقت کنند. رعایت این نکته کوچک باعث می شود بهتر بتوانند از مزایای بی شمار فشیال استفاده کنند و پوست سالم تری داشته باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1