مهمترین تحولات دو شرکت پرداخت در فروردین ماه ۱۴۰۲

تازه ترین آمارهای منتشر شده توسط شبکه شاپرک نشان می دهد که شرکتهای به پرداخت ملت و سپ با اختلاف بسیار اندکی از یکدیگر، بیشترین سهم از مبلغ تراکنش های فروردین ماه 1402 را به خود اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به پرداخت ملت با 19،68 درصد بالاترین سهم از مبلغ تراکنش های فروردین ماه را در اختیار داشت و مانند ماه های قبل به مقام نخست رسید. سپ نیز 19،06 درصد از کل مبلغ تراکنش های فروردین ماه شاپرک را انجام داد و به مقام دوم رسید.

پرداخت الکترونیک پاسارگاد با سهم 11،61 درصد، پرداخت الکترونیک سداد با سهم 11،02 درصد و پرداخت الکترونیک سداد با سهم 10،74 درصد به ترتیب در رتبه های سوم تا پنجم بیشترین سهم از مبلغ تراکنش های فروردین ماه قرار گرفتند.

شرکتهای کارت اعتباری ایران کیش، آسان پرداخت پرشین، پرداخت الکترونیک سپهر، پرداخت نوین آرین و فن آوا کارت نیز در رتبه های ششم تا دهم جای گرفتند.

کمترین سهم از مبلغ تراکنش های فروردین ماه نیز به شرکتهای فراپردازان آروند امید و الکترونیک کارت دماوند تعلق داشت.

ناهمسویی سپ و سداد در فروردین

نکته بااهمیت آنکه شرکت سپ در فروردین ماه سهم خود را از مبلغ تراکنش های شاپرک 1،57 درصد نسبت به اسفند ماه افزایش داده است.

این شرکت که در اسفند ماه 17،49 درصد از کل مبلغ تراکنش های شاپرک سهم داشت، در فروردین ماه با رشد قابل توجهی سهم خود را به شرکت به پرداخت ملت نزدیک کرد.

در بین کل شرکتها این بیشترین تغییر مثبت محسوب می شود.

اما بیشترین رشد منفی مربوط به پرداخت الکترونیک سداد است. این شرکت که 11،66 درصد از کل مبلغ تراکنش های اسفند ماه را در اختیار داشت، در فروردین 0،92 درصد از سهم خود را از این بازار از دست داد و با سهم 10،74 درصدی در رتبه پنجم نشست. در حالی که در اسفند ماه به مقام چهارم بیشترین سهم از مبلغ تراکنش های شاپرک دست یافته بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  ⁄  32  =