ایران خودرو در تحویل پژو پارس دچار مشکل شد | ایران خودرو بیانیه داد

متقاضیانی که در اولین دور از فروش محصولات شرکت های خودروساز با مکانیزم بدون قرعه کشی توانستند پژو پارس را خریداری کنند، با مشکلی در تحویل خودروی ثبت نامی خود روبرو خواهند شد. آبی های جاده مخصوص برای اینکه به نوعی این مشکل را بر طرف کنند طرح جایگزینی را در اختیار متقاضیان پژو پارس قرار داده اند. پژو پارس از محصولات پرطرفدار ایران خودرو محسوب می شود که در هر طرح فروشی حضور داشته صف میلیونی متقاضیان برای دریافت این خودروی سدان تشکیل می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرده متقاضیانی که پژو پارس ELX با موتور XU7P و پژو پارس ELX سفارشی را در طرح فروش صمت با مکانیزم نویت دهی انتخاب کرده اند و پیش تر اعلام شده بود خودروهای خود را در انتهای تابستان 1402 تحویل می گیرند، می توانند این خودروها را با پژو پارس با موتور XU7P تعویض کرده و خودروی جدید را طی 90 روز کاری در اختیار بگیرند. مدیران فروش ایران خودرو تاکید کرده اند متقاضیانی که قصد دارند در این طرح فروش شرکت کنند باید ظرف 10 روز آینده نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

بنابراین از آنجایی که این بخشنامه 30 اردیبهشت 1402 صادر شده متقاضیان می توانند تا 9 اردیبهشت سال جاری وجه مورد نظر را به حساب ایران خودرویی ها واریز کنند. البته در بخشنامه این خودروساز خبری از مبلغ واریزی نیست و به نظر می رسد مشتریانی که علاقمند هستند تا خودروی خود را جایگزین کنند باید برای کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

البته شرکت در این طرح تعویض محصول برای مشتریان اختیاری است و ایران خودرویی ها متقاضیان را مجبور به شرکت در این طرح جایگزینی نکرده اند. متقاضیانی که اصرار به تحویل خودرویی که پیش تر برای آن نام نویسی کرده اند، دارند، باید منتظر باشند تا شرایط برای خودروی ثبت‌نامی ایشان در ادامه اعلام شود.

مشخص نیست اگر ایران خودرویی ها در تحویل پژو پارس ELX با موتور XU7P و پژو پارس ELX سفارشی عرضه شده در دور اول فروش بدون قرعه کشی مشکل داشتند، چرا زمان تحویل آنها را برای تابستان 1402 اعلام کرده اند؟

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  −    =  27