تحول در مشتری مداری با آخرین ابزارهای هوش مصنوعی

اکوسیستم مدیریت ارتباط با مشتری Salesforce با آخرین ابزارهای هوش مصنوعی، داده ها و مدیریت روابط مشتری، تحول در مشتری مداری در خاورمیانه را به پیش می برد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اکوسیستم شرکای Salesforce 46 درصد رشد می کند و مزایای Customer360 و نوآوری های جدید از جمله Data Cloud و Einstein GPT را برای گسترش پایگاه مشتری به ارمغان می آورد.

بیش از 3000 کارگزار در Salesforce World Tour Essentials دبی ثبت نام کردند تا چشم اندازی به دست آورند که به آن ها کمک کند تا مشتری محورتر شوند.

بر اساس این گزارش، Salesforce، که رهبر جهانی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می باشد، در حال تجربه رشدی بالا در خاورمیانه است و با ارائه راهکارهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به سازمان ‌ها کمک می ‌کند تا بهره‌ وری را افزایش دهند و خدمات مشتری و شخصی ‌سازی را بهبود بخشند.

Salesforce بیش از 3000 نماینده را شخصاً (از جمله مشتریان و شرکا) را در این رویداد که در مرکز کنفرانس مدینات جمیرا دبی برگزار شد گرد هم آورد.

در این رویداد سخنرانان کلیدی از جمله تیری نیکولت، معاون منطقه ای و مدیر کل، Salesforce خاورمیانه، دیدگاه‌ های خود را در مورد استراتژی خاورمیانه Salesforce و اینکه چگونه آخرین نوآوری ‌های آن در زمینه هوش مصنوعی، داده و CRM به مشتریان کمک می ‌کند تا تغییر و تحول ایجاد کنند، به اشتراک گذاشتند و در عین حال فرصت ‌هایی را برای رشد شرکای Salesforce فراهم می ‌کردند.

پانزده مشتری Salesforce از بخش ‌های مختلف از جمله املاک، انرژی، بانکداری و مخابرات به جلسات پیوستند و به شرکت‌ کنندگان بینش‌ های کلیدی در مورد اینکه چگونه Salesforce Customer360 به آنها کمک می ‌کند تا به موفقیت دست پیدا کنند و عملیات خود را در این زمینه متحول کند، ارائه کردند.

اکوسیستم Salesforce شرکا در خاورمیانه تا پایان سه ماهه اول سال مالی 2024 (31 ژانویه 2023) 46 درصد نسبت به سال قبل رشد کرد، در حالی که گواهینامه ‌های Salesforce در همان دوره 51/5 درصد افزایش یافت.

علاوه بر این، این شرکت انتظار دارد تا سال 2026، 20300 شغل جدید و 3/9 میلیارد دلار درآمد کسب و کار جدید ایجاد کند. این شرکا که بسیاری از آن ها در این رویداد حضور داشتند، به سازمان ها در همه بخش ها کمک می کنند تا بهره وری کارکنان را افزایش دهند و با ارائه چشم اندازهای لحظه ای، سطوح جدید تجربه مشتری پدید آورند.

 نیکول گفت: «سازمان‌ ها در خاورمیانه به لطف بخش عمومی و خصوصی پویا و استراتژی ‌های دولت با هدف تحریک رشد و تنوع اقتصادی، فرصت ‌های بزرگی را در افق پیش رو می بینند.» اما در عین حال شرکت ‌ها با چالش ‌های زیادی نیز مواجه هستند؛ از جمله می توان به مشکلات اقتصادی جهانی، عادت ‌های به سرعت در حال تغییر مشتری و نیاز به افزایش بهره‌ وری در میان رقابت سخت در بیشتر بخش ‌ها اشاره کرد. در Salesforce World Tour Essentials دبی، نشان دادیم که چگونه سازمان ‌ها در تمام بخش‌ های خاورمیانه می ‌توانند بهره ‌وری کارکنان را افزایش دهند، بینش روشنی در مورد کسب‌ و کار خود به دست آورند و خدمات مشتری را با استفاده از ابزارهای دیجیتالی مناسب متحول کنند.

این رویداد اولین فرصت Salesforce برای ارائه جدیدترین نوآوری های خود در خاورمیانه بود. از جمله راهکارهایی که ارائه داد Einstein GPT بود که محتوای شخصی ‌سازی ‌شده را در هر فضای ابری Salesforce با هوش مصنوعی مولد ایجاد می ‌کند تا کارمندان را بهره ‌ورتر کند و تجربه مشتری بهتری داشته باشد و همچنین Data Cloud که داده ‌ها را از منابع متعدد جمع ‌آوری کرده و هماهنگ می ‌کند تا یک پروفایل واحد از مشتری ارائه دهد. Data Cloud که اساساً قلب هوشمند Customer360 است، توانایی سازمان ‌ها را برای درک مشتریان خود، ارائه فعال ‌ساز‌های شخصی سازی ‌شده و افزایش کارایی تغییر می ‌دهد.

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.zawya.com/en/press-release/companies-news/salesforce-drives-customer-transformation-in-the-middle-east-with-latest-ai-data-and-crm-tools-ykqjmjwo

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  8  =