شرایط لازم برای دریافت جدیدترین وام بانک رفاه چیست؟

تمامی اشخاص حقیقی مشتری بانک رفاه که کمبود نقدینگی دارند و در یکی از شعب این مجموعه سپرده سرمایه گذاری بلندمدت افتتاح کرده‌اند، امکان دریافت وام طرح «مهر رفاه» دارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، وام طرح مهر رفاه در راستای ارائه خدمات به روز و متنوع و همچنین مطلوب بانکی به مشتریان این مجموعه معرفی شده است. تمامی دارندگان حساب سپرده سرمایه گذاری بلندمدت جامعه هدف این طرح هستند. افرادی که متقاضی این وام هستند باید حداقل 50 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند و حداقل چهار ماه از زمان افتتاح سپرده آن‌ها بگذرد. نوع سپرده گذاری در این طرح به شکل بلندمدت یکساله، دو یا سه ساله با نرخ سود 20.5 یا 21.5 یا 22.5 درصد است. لازم به ذکر است که امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به اقوام درجه یک وجود دارد.

نرخ سود این وام متغیر بوده و بین 17 تا 19 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 36 ماه می‌رسد.

آشنایی با وضعیت کنونی بانک رفاه کارگران و برخی دستاوردهای آن

بانک رفاه کارگران سال 1339 با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی‌های طبقه کارگر آغاز به کار کرد. در حال حاضر این مجموعه با در اختیار داشتن 10 هزار و 483 نیروی انسانی متخصص و هزار و 15 شعبه و همچنین 3 هزار و 456 ای تی ام به مشتریان خود خدمات مختلف بانکی را ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته نشان برنزی تعاملات الکترونیکی، تقدیرنامه سه ستاره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی 1393، چهارمین تندیس جشنواره تجلیل از کارآفرینان و تکریم از مدیران اشتغالزای کشور، جایزه ملی مدیریت مالی ایران و … را به دست آورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  20