شرکت خدمات انفورماتیک به ازای هر سهم ۲۱ تومان سود تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالیانه رانفور برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات انفورماتیک با حضور بیش از ۹۰ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد و ضمن تصویب صورت های مالی، ۲۱۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم تخصیص یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات انفورماتیک با حضور بیش از ۹۰ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مالی، مهمترین اقدامات، طرح ها و پروژه‌های اجرا شده را تشریح کرده و ارتقای کیفیت و بهره‌وری، توسعه و ارتقای محصولات با رویکردها و فناوری‌های نوین و توسعه مشارکت با بکارگیری مدل‌های کسب و کاری جدید را به‌عنوان رویکرد شرکت خدمات انفورماتیک تبیین کردند.

آقای دکتر علی عبداللهی مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک به عنوان رئیس مجمع نیز حفظ و ارتقای پایداری سرویس های شرکت علی‌رغم رکوردشکنی تعداد تراکنش ها را شایسته تقدیر دانسته و ضمن تشکر از تلاش های کارکنان، هیأت‌مدیره و مدیرعامل، سرمایه‌گذاری برای توسعه شرکت بر اساس رویکردهای طرح شده را مورد تاکید قرار دادند.

پس از پایان جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه، جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت نیز برگزار و اصلاح مفادی از اساسنامه شرکت بر اساس ابلاغیه های سازمان بورس و اوراق بهادار به تصویب رسید.

همچنین در این مراسم ضمن تصویب صورتهای مالی، ۲۱۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم تخصیص یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  −  77  =