دریافت گواهینامه ISO/IEC20000 توسط سپ

سپ با دریافت گواهینامه ISO/IEC20000:2018 نشان داد که محصولات و خدمات خود را در حوزه فناوری اطلاعات، مطابق با به‌روزترین استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی سپ، مهرداد باب الحوائجی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی این سازمان ضمن اشاره به ارائه خدمات به مشتریان همگام با استانداردهای روز دنیا بیان کرد: اجرای بهینه و اثربخش سیستم های مدیریتی همواره از مهمترین اهداف سپ بوده است. در همین راستا شرکت سپ موفق به اخذ گواهینامه ISO/IEC20000:2018 به ‌عنوان یک استاندارد جهانی در حوزه ” کیفیت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات” گردید و هم اکنون تنها شرکت PSP ایرانی دارنده این گواهینامه است.

باب الحوائجی در خصوص اهمیت اخذ این گواهینامه عنوان کرد: با توجه به اهمیت بالای فرآیندگرایی جهت رشد و توسعه پایدار در سازمان های امروزی، بدون وجود سیستمی مدون و یکپارچه، بقا و پیشرفت تا حدود زیادی غیر ممکن است. لذا پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریتی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی سپ اهداف دریافت این گواهینامه را، شناسایی نیازها و انتظارات ذی نفعان، مدیریت و کنترل تغییرات، جاری نمودن تفکر مبتنی بر ریسک، حذف فرآیندهای زائد، افزایش رضایت مشتریان و ارتقا کارایی و اثربخشی سازمان دانسته و درخصوص کاربردهای ISO/IEC20000:2018 تصریح کرد: یکپارچگی در اجرای بهینه فرآیندها، پایش و اندازه گیری عملکرد آنها و اجرای اثربخش سیستم های مدیریتی در سازمان به ما کمک می کند ضمن شناسایی کاستی های وضعیت جاری، برای رسیدن به وضعیت مطلوب هدف گذاری نموده و با حصول این اهداف، گام موثری در مسیر موفقیت سازمان برداریم.

مهرداد باب‌الحوائجی افزود: در واقع دریافت گواهینامه استاندارد ISO/IEC20000:2018 نشان دهنده آن است که شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، محصولات و خدمات خود را در حوزه فناوری اطلاعات ، مطابق با به‌روزترین استانداردهای بین المللی طراحی، ارائه و پشتیبانی می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  29  =  37