نحوه بازاریابی مدیران بانک های منطقه ای از طریق کانال های دیجیتال

بانکداری دیجیتال هنجار جدیدی است و بانک ‌های منطقه ‌ای که برای حفظ مصرف ‌کنندگان و سپرده‌ ها می‌ جنگند، باید استراتژی ‌های بازاریابی خود را برای دسترسی به مشتریان در پلتفرم ‌های دیجیتال تنظیم کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در اینجا، نحوه بازاریابی CMO بانک های منطقه ای را در یک محیط بانکداری دیجیتال و در هر صرافی بانکی بیان می کنیم.

دیجیتالی سازی راهکار است: یک بیماری همه گیر، یک بحران بانکی منطقه ای، و نسل های جدیدی که در دنیای دیجیتال نسل اول رشد می کنند موجب شده است تا روش بانکداری مصرف کنندگان برای همیشه تغییر کند.

همه گیری کووید-19 باعث تغییر چشمگیر به سمت بانکداری دیجیتال شد. آشفتگی های اخیر بانکی این موضوع را واضح تر نشان داده است که مصرف کنندگان برای دسترسی فوری به حساب های بانکی خود ارزش قائل هستند. طبق پیش ‌بینی ‌ها، انتظار می رود که تقریباً 84 درصد از جمعیت ایالات متحده تا سال 2027 از بانکداری دیجیتال استفاده کنند.

بانک های منطقه ای در جستجوی مشتریان جدید و سپرده های بیشتر باید استراتژی های بازاریابی را برای جذب مصرف کنندگان جوان تر توسعه دهند. این نسل ‌ها ادعا می‌ کنند که مؤسسات مالی آن ‌ها را درک نمی ‌کنند، و مایلند به نهادهای مالی غیر بانکی (مانند نئوبانک ‌ها، سوپر اپلیکیشن ها، و غول های فناوری) اعتماد کنند.

نحوه انجام این کار به این صورت است: مدیران بانک های منطقه ای باید استراتژی های بازاریابی خود را برای ارائه خدمات به رسانه های دیجیتال تنظیم کنند.

ارتباطات اجتماعی نقطه فروش بزرگ بانک های منطقه ای است. کمپین های تبلیغاتی باید تفاوت های ظریف و فرهنگ جوامع خود را برجسته سازند تا بر دانش بانکی در آن منطقه تأکید شود. به انواع کسب و کارها در جامعه فکر کنید، یا در نظر بگیرید که آیا بسیاری از کسب و کارهای کوچک وجود دارند که به کمک نیاز دارند یا خیر، و خدمات و محصولاتی را برجسته کنید که می تواند کار بانکی را برای آن ها آسان تر کند.

داده های مصرف کنندگان بانک های منطقه ای ارزشمند است، بنابراین مطمئن شوید که داده ها سازماندهی شده، به روز و دقیق هستند. راه هایی برای تجزیه و تحلیل داده ها برای شناسایی ویژگی های منطقه پیدا کنید و سپس کمپین های هدفمند را تدوین کنید. برای مثال اگر مصرف کنندگان پردرآمد زیادی وجود دارند که ممکن است به محصولات مدیریت ثروت نیاز داشته باشند، آن ویژگی ها را ارائه کنید.

بانک ‌ها می ‌توانند از پلتفرم ‌های استریم کردن مانند یوتیوب یا رادیو برای تمرکز بر انتشار نام خود استفاده کنند. اما مشتریانی که به دنبال بانک هستند، به احتمال زیاد عبارات کلیدی را به صورت آنلاین جستجو می کنند، بنابراین تبلیغات آنلاین باید حاوی عبارات بهینه و پیشنهادات خاص باشد. هدفمندترین کمپین ها باید از طریق ایمیل برای مشتریان موجود و علاقمند ارسال شوند. آن ها بیشترین احتمال خرید را دارند زیرا پیش از این با بانک رابطه دارند.

تبلیغات در انتشار متوقف نمی شود. پس از راه اندازی کمپین، الگوها را شناسایی کنید. آیا افراد بیشتری بلافاصله پس از شروع یک کمپین جدید به وب سایت یا شعبه می آیند؟ این یک روند است. توجه به فعالیت مصرف ‌کننده قبل و بعد از راه ‌اندازی کمپین، بینشی را در مورد اینکه چه چیزی مؤثر است و چه چیزی مؤثر نیست، ارائه می‌ دهد.

نقش مدیران بانکی به طور قابل توجهی در حال تغییر است، زیرا بانک ها در مسیر تحولات دیجیتالی خود حرکت می کنند. آن ها باید با تقریباً تمام بخش ‌های بانک کار کنند تا اطمینان حاصل کنند که استراتژی ‌هایشان مخاطبان مناسب را هدف قرار می ‌دهد، ارزش‌ های بانک را تجسم می ‌بخشد، و به درستی محصولات مرتبط با جامعه را به بازار عرضه می ‌کند.

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.insiderintelligence.com/content/what-regional-bank-cmos-do-reach-new-clients-via-digital-channels

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ⁄  1  =