حضور فعال هلدینگ ارتباط فردا در سی و نهمین سمینار علوم و فنون دبیرستان علامه حلی تهران

ارتباط فردا حامی دانش آموزان نخبه

هلدینگ ارتباط فردا با هدف به نتیجه رسیدن و اجرایی شدن پروژه‌های دانش‌آموزان نخبه، تصمیم به حمایت از سی و نهمین سمینار علوم و فنون دبیرستان علامه حلی تهران گرفت.

به گزارش ریسک نیوز، در این سمینار که روز یکشنبه مورخ ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، نزدیک به ۱۰۰ طرح و پروژه مختلف از دانش‌آموزان دبیرستان علامه حلی به نمایش گذاشته شد و بازدید‌كنندگان از مدارس مختلف سطح تهران، اولیاء دانش‌آموزان، سازمان‌ها و نهادهای مختلف آموزشی و پژوهشی و… از این سمینار دیدن کردند.

شایان ذکر است پروژه‌ها در زمینه محورهای پژوهش ریاضی، شیمی، نجوم، بازی سازی، هوش مصنوعی، زیست فناوری، علوم مغز و اعصاب، الکترونیک و مکانیک و هوافضا به نمایش گذاشته شد.

هلدینگ ارتباط فردا با هدف به نتیجه رسیدن و اجرایی شدن پروژه‌های دانش‌آموزان نخبه، تصمیم به حمایت از این سمینار گرفت. همچنین مهندس مسعود وکیلی‌نیا، مدیر عامل به همراه زهره برزگر، معاون توسعه سرمایه انسانی این شرکت در این سمینار حاضر شدند و از پروژه‌های ارائه شده بازدید کردند.

در خلال برپایی سمینار، تمامی پروژه‌ها توسط داوران محک ‌زده شدند و از بازدید‌كنندگان نیز نظرخواهی صورت گرفت و طرح‌هایی به عنوان پروژه برتر برگزیده شدند.

در مراسم اختتامیه به طراحان این پروژه‌ها لوح تقدیر و تندیس یادبود تعلق گرفت که در نهایت از بین این طرح‌ها، برای ارسال به جشنواره جوان خوارزمی، چند طرح انتخاب خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  7  =