خدمات غیرحضوری حساب وکالتی با سامانه فیروزه بانک ملی

مشتریان بانک ملی ایران می توانند از طریق سامانه فیروزه با وکالتی کردن حساب خود نزد این بانک، در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ( مرحله دوم) سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با آغاز طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ( مرحله دوم) سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از فردا، بانک ملی ایران آمادگی دارد تحت سامانه فیروزه برای افتتاح و معرفی حساب وکالتی متقاضیان در این طرح به صورت غیرحضوری اقدام نماید.

متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://firoozeh.bmi.ir نسبت به وکالتی کردن حساب خود اقدام کنند.

سامانه فیروزه به عنوان یکی از سامانه های نوین بانک ملی ایران سعی دارد تمامی خدمات وکالتی کردن حساب های این بانک را به صورت غیرحضوری و برخط به مشتریان گرامی ارائه داده تا مشتریان بانک بتوانند به راحتی و بدون دغدغه معاملات خود را انجام دهند.

صرفه جویی در وقت، تمرکز بر معاملات با امکان رصد گزارشات مرتبط با حساب‌ها و قابلیت سفارشی سازی صفحات از دیگر مزیت های سامانه فیروزه بانک ملی ایران است.

افتتاح حساب وکالتی آنلاین بانک ملی

برای افتتاح حساب وکالتی آنلاین بانک ملی، لازم است شخص یک سپرده کوتاه مدت نزد بانک ملی داشته باشد. بنابراین اگر متقاضی وکالتی نمودن حساب بانک ملی، قصد دارد حساب وکالتی بانک ملی غیر حضوری افتتاح کند و حساب سپرده نزد این بانک ندارد، باید در اسرع وقت به یکی از شعب این بانک مراجعه کرده و نسبت به افتتاح حساب اقدام نماید.

حساب وکالتی در واقع همان حساب کوتاه مدت است با این تفاوت که، در حساب وکالتی شخص به کارگزاری وکالت می دهد، که وجه مورد نظر برای انجام معامله در بورس کالا را در حساب مسدود نماید و پس از انجام قطعی معامله مبلغ به حساب کارگزاری وارد شود و در صورت عدم انجام معامله مبلغ در حساب آزاد می گردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄  12  =