افزایش ۵۴ درصدی درآمد بیمه دی

شرکت بیمه دی در فروردین‌ماه به درآمد ۶۲۹ میلیاردتومانی رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اخباربانک، شرکت بیمه دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری از فروش حق بیمه صادره به بیمه‌شدگان تحت‌نظر خود به درآمد ۶۲۹ میلیاردتومانی رسید.

بیمه دی از ابتدای سال مالی تا انتهای فروردین‌ماه سال جاری میزان سرمایه‌ای که اعلام کرد برابر با ۵۹۵ میلیارد تومان بود، این شرکت بیمه‌ای در فروردین‌ماه سال جاری از فروش حق بیمه صادره ۶۲۹ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و از طرفی دیگر ۴۷۸ میلیارد خسارت پرداخت کرده است.

بیمه دی در اولین ماه از سال جاری درآمد ماهانه‌ای که از محل فروش حق بیمه توانست شناسایی کند، نزدیک به ۲۲۰ میلیارد تومان (۵۴ درصد) افزایش را نسبت به ماه گذشته به ثبت رساند، همچنین این شرکت بیمه‌ای در فروردین‌ماه با کاهش درآمد تجمیعی نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز روبه‌رو شد.

“ودی” بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در فروردین‌ماه داشت متعلق به رشته بیمه «درمان» بود که از این بخش توانست ۴۸۸ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۷۸ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

دیگر رشته بیمه درآمدزای “ودی” در این دوره در بخش «ثالث – اجباری» با مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعلام شد که ۸ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد، “ودی” در پایان فروردین‌ماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۱۵۲ میلیاردتومانی برسد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

37  −  36  =