مسدود سازی ورودی شعبه بیمه ایران!

مدیر کل پشتیبانی بیمه ایران گفت: شهرداری منطقه ۶ بدون هرگونه اطلاع رسانی قبلی، با مسدود سازی ورودی شعبه مطهری بیمه ایران و پارکینگ مقابل آن موجب اخلال در خدمت رسانی این شعبه به بیمه گذاران و مشتریان شد.

به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، مهدی متقی پور با اشاره به  پرداخت عوارض تغییر کاربری ملک از مسکونی به اداری در سال 1368 و اخذ مجوز های قانونی برای تعمیرات ساختمان پارکینگ و معرفی یک ساختمان برای کسری پارکینگ های این شعبه خاطر نشان کرد: علی رغم پرداخت هزینه های شهرداری، مکاتبات رسمی و اخذ مجوز های قانونی، شهرداری منطقه ۶ در اقدامی غیر قانونی اقدام به مسدودن سازی ورودی شعبه و پارکینگ مقابل آن با بلوک سیمانی نموده است.

وی در ادامه افزود: بیمه ایران همواره در پرداخت حقوق شهرداری پیش قدم بوده و هیچگونه قصور یا تخلفی در خصوص پرداخت عوارض و حقوقی شهرداری در قبال ساختمان های شعبه مطهری انجام نداده و همچنین هیچگونه اخطاری مبنی بر عدم پرداخت قبوض صادره یا توقف عملیات اجرایی دریافت ننموده است.

مدیر کل پشتیبانی تاکید کرد: با توجه به اینکه اقدام غیر قانونی شهرداری منطقه ۶ در انسداد ورودی هر دو ملک، موجب اخلال در ارائه خدمات به مردم شریف و همچنین ایراد خدشه به اعتبار و نام شرکت گردیده، موضوع از طریق اداره کل حقوقی و امور قراردادها ، بصورت قانونی در حال پیگیری است .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  6