تحقق سودخالص ۱۰۶ میلیارد تومانی سپ در فصل نخست مالی جدید

بر اساس گزارش های منتشر شده در سامانه کدال، تحقق سودخالص 106 میلیارد تومانی حاصل عملکرد فصل نخست سال مالی جدید در شرکت سپ بود که با احتساب سرمایه 1144 میلیارد تومانی سودی معادل 92 ریال به ازای هر سهم می باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت سپ گزارش عملکرد 3 ماهه منتهی به اسفند 1401 را منتشر نمود. تحقق سودخالص 106 میلیارد تومانی حاصل عملکرد فصل نخست سال مالی جدید در این شرکت بود که با احتساب سرمایه 1144 میلیارد تومانی سودی معادل 92 ریال به ازای هر سهم می باشد.

لازم به ذکر است با شناسایی سود مذکور، سود انباشته به 561 میلیارد تومان رسید و نسبت به پایان آذر ماه همان سال 1 درصد تقلیل یافت.

مطابق با آمار ارائه شده از سوی این شرکت، درآمدهای عملیاتی رشد 24 درصدی را تجربه نمود اما رشد بیشتر بهای تمام شده عملیات، سود ناخالص سپ را با کاهش 32 درصدی همراه کرد.

بررسی جزئیات درآمد شناسایی شده حاکی از آن است که 61 درصد درآمد عملیاتی حاصل از درآمد پين و اعتبار فروخته شده درگاه ها و حدود 37 درصد آن به درآمد حاصل از ارائه خدمات کارتخوان مربوط می شود.

برآورد درآمد حاصل از عملیات برای دوره 9 ماهه منتهی به آذر 1402 رقمی معادل 5.656 میلیارد تومان می باشد.

در طبقه هزینه ها نیز هزینه های عمومی و اداری رشد 35 درصدی را در این دوره تجربه نمود. هم چنین هزینه مالی با افزایش 42 درصدی همراه شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  5