بانک های سرآمد در تعداد تراکنش های اسفند۱۴۰۱ را بشناسید

بر اساس آمار منتشره از شبکه شاپرک، در اسفند ماه 1401 بیشترین سهم از تعداد تراکنش های صادرشده به بانکهای ملی ایران، صادرات ایران، سپه و ملت اختصاص یافته است. بیشترین سهم از تعداد تراکنش های پذیرش شده اما به ترتیب مربوط به بانکهای ملت، سپه، ملی ایران و صادرات است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این آمار نشان می دهد که سهم بانکهای ملی 20،48 درصد، صادرات 11،48 درصد، سپه 11،38 درصد و ملت 11،17 درصد از تعداد کل تراکنش های صادر شده در اسفند ماه بود.

در این ماه کمترین سهم تعدادی از تراکنش های صادره به بانکهای توسعه صادرات، صنعت و معدن، خاورمیانه، کارآفرین، سرمایه، موسسه اعتباری نور، گردشگری، موسسه اعتباری ملل، ایران زمین و دی تعلق داشت. سهم آنها از کل تراکنش های صادره اسفند ماه بین 1 صدم درصد تا 43 صدم درصد بود.

اما بانکهای ملت با 17،14 درصد، سپه با 16،43 درصد، ملی با 13،16 درصد و صادرات با 8،08 درصد در اسفند ماه بیشترین سهم را از تعداد کل تراکنش های پذیرش شده به خود اختصاص دادند.

کمترین سهم تعدادی از تراکنش های پذیرش شده اسفند ماه به ترتیب مربوط به بانکهای صنعت و معدن، کارآفرین، سرمایه، موسسه اعتباری نور، دی، خاورمیانه و موسسه اعتباری ملل بود.

سهم هر یک از این بانکها و موسسات از تعداد کل تراکنش های پذیرش شده پایانی ترین ماه از سال گذشته بین 2 صدم درصد تا نیم درصد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  3