آمادگی بانک صادرات ایران برای افتتاح حساب سپرده ارزی

معاون بین‌الملل بانک صادرات ایران از آمادگی این بانک برای افتتاح انواع حساب‌‌‌های ارزی با مزایای ویژه برای عموم هموطنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، داود مهدیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های حاضر در بازار سرمایه، همراستا با سیاست‌‌‌های دولت خدمتگزار و بانک مرکزی برای افتتاح حساب سپرده ارزی و هدایت منابع ارزی در مسیر رشد و شکوفایی اقتصادی و توسعه زیرساخت‌‌‌های کشور از طریق ظرفیت‌‌‌های شعب گسترده ارزی خود در داخل کشور آمادگی دارد.

مهدیان با تاکید بر اینکه جذب منابع ارزی می‌تواند کمک بزرگی به راه‌‌‌اندازی پروژه‌‌‌های بزرگ ملی کند، افزود: متقاضیان با افتتاح حساب سپرده ارزی نزد بانک صادرات ایران علاوه بر دریافت سود مناسب، می‌توانند از این سپرده به عنوان وثیقه تسهیلات ریالی بانک صادرات ایران استفاده کنند.

معاون بین‌الملل بانک صادرات ایران با اشاره به اینکه محدودیتی برای میزان سپرده ارزی در زمان افتتاح حساب وجود ندارد، اظهار کرد: آحاد مردم می‌توانند با مراجعه به شعب ارزی بانک در سراسر کشور نسبت به افتتاح انواع حساب سپرده ارزی اقدام کنند.

مهدیان گفت: نرخ سود سپرده‌‌‌های ارزی بانک صادرات ایران با توجه به نوع ارز و مدت زمان سپرده‌‌‌گذاری بین نیم تا ۲‌درصد در چارچوب مصوبات بانک مرکزی است. وی افزود: اصل و سود سپرده‌‌‌های ارزی به صورت اسکناس ارز بازپرداخت می‌شود و در عین حال مشتری در صورت تمایل می‌تواند سپرده‌‌‌های ارزی خود را به ریال تبدیل کرده و بر اساس نرخ بازار مبادله‌‌‌ طلا و ارز، معادل ریالی آن را از بانک دریافت کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  14  =  17