کدام بانک ها بیشترین کارت های هدیه و بن کارت را صادر کردند؟

آمارهای منتشره از شبکه شاپرک حاکی از آن است که بانک ملی ایران در اسفند ماه بیشترین تعداد کل کارت هدیه و بن کارت تراکنش دار را صادر کرده است. بانک های ملت و سپه نیز در رتبه های دوم و سوم جای گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در اسفند ماه 1401 بانکهای ملی ایران 14،79 درصد، ملت 11،78 درصد و سپه 9،74 درصد از تعداد کل کارتهای هدیه و بن کارت تراکنش دار را صادر کردند و به ترتیب به مقامهای اول تا سوم دست یافتند.

بانک پارسیان هم با اختلاف اندکی نسبت به بانک سپه و با سهم 9،68 درصدی در رتبه چهارم نشست.

بانکهای شهر، صادرات و تجارت به ترتیب 7،75 درصد، 7،64 درصد و 6،75 درصد از تعداد کل کارتهای هدیه و بن کارت اسفند ماه را در اختیار داشتند و به رتبه های پنجم تا هفتم بیشترین صادرکنندگان این نوع از کارتهای تراکنش دار دست یافتند.

بررسی این آمار نشان می دهد که میانگین سهم هر بانک از مجموع کل تعداد کارتهای هدیه و بن کارت صادره در اسفند ماه به 3 درصد رسیده است.

بنابراین بانکهای کشاورزی، رفاه کارگران، قرض الحسنه مهر ایران، سامان و پاسارگاد که سهمی بین 3 تا درصد داشتند، در محدوده میانگین اسفند ماه عمل کردند.

اما سایر بانکها نسبت به سرانه ماهانه آمار ضعیفتری را به ثبت رساندند.

بانکهای توسعه صادرات، مشترک ایران-ونزوئلا، خاورمیانه، صنعت و معدن، سرمایه، دی، گردشگری و موسسه اعتباری ملل کمترین سهم را از تعداد کل کارت هدیه و بن کارت تراکنش دار اسفند ماه در اختیار داشتند.

سهم این بانکها از این نوع از بانکهای تراکنش دار کمتر از نیم درصد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  +    =  67