سیگنال بازار‌های همسایه به قیمت سکه

فعالان اقتصادی می‌گویند تعطیلات در بازار‌های همسایه احتمالا باعث شود نرخ دلار و سکه در هفته اول اردیبهشت در همان محدوده قبل از عید فطر معامله شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اقتصاد نیوز بررسی بازار سکه پیش از تعطیلات عید فطر نشان می‌دهد که قیمت سکه امامی با نوسان محدود قیمت دلار در یک محدوده خاص افت و خیز چشمگیری پیدا نکرد.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر طلا و دلار

امروز دوشنبه ۴ اردیبهشت، اولین روز فعالیت سکه بازان در بازار غیر رسمی دومین ماه بهار است. در شرایط فعلی بازار جهانی طلا شاهد تثبیت قیمت اونس طلا زیر مرز ۲ هزار دلار است.

تحلیلگران فنی باور دارند در صورتی که در ادامه هفته جاری فلز گران بهای جهانی نتواند خود را به بالای مرز ۲ هزار دلار برساند این امر ممکن است بر روی فشار فروش در بازار سکه اثر گذار باشد. از سوی دیگر در صورتی که نرخ طلا صعودی شود این امر احتمالا قدرت معامله گران کاهشی را تضعیف خواهد کرد.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار

قبل از تعطیلات عید فطر و در ایام رمضان بخشی از خریداران بزرگ از بازار سکه خارج شده بود. فعالان بازار سکه معتقدند که نرخ دلار مولفه اصلی و تاثیر گذار است. سکه بازان امیدوار هستند در ابتدای هفته جاری نرخ اسکناس آمریکایی در تهران در مسیر صعود قرار بگیرد و به تبع آن خریداران جدید وارد بازار سکه شوند.

فعالان اقتصادی می‌گفتند بازار ارز و سکه تهران از روز دوشنبه ۴ اردیبهشت در حالی آغاز به کار خواهد کرد که بازار‌های همسایه در تعطیلات یک هفته‌ای عید فطر به سر می‌برند.

این موضوع ممکن است قدرت معامله گران کاهشی و افزایشی را تعدیل کند. از نگاه این دسته، تعطیلات در بازار‌های همسایه احتمالا باعث شود نرخ دلار و سکه در هفته اول اردیبهشت در همان محدوده قبل از عید فطر معامله شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  ⁄  4  =