رونمایی از دستگاه پوز اندرویدی با قابلیت ثبت امضای دیجیتال

به پرداخت ملت و شرکت ملی پست تفاهمنامه همکاری امضا کردند

شرکت ملی پست در جهت به‌روزرسانی تجهیزات هوشمند همراه موزعین با همکاری و سرمایه‌گذاری شرکت به‌پرداخت ملت از «دستگاه پوز اندرویدی» با قابلیت هم‌زمان دریافت وجوه مشتریان در محل و تحویل سایر مرسولات پستی و ثبت امضای دیجیتال رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت ملی پست در راستای به‌روزرسانی تجهیزات هوشمند همراه موزعین با همکاری و سرمایه‌گذاری شرکت به پرداخت ملت، دستگاه پوز اندرویدی با قابلیت هم‌زمان دریافت وجوه مشتریان در محل و تحویل سایر مرسولات پستی و ثبت امضای دیجیتال را جایگزین گوشی هوشمند و mpos موزعین می‌کند.

«محمود لیائی» در مراسم رونمایی از اولین نسخه این دستگاه که امروز در مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور برگزار شد، گفت: وعده داده بودیم که ۳۰۰ فرصت هوشمندسازی در شرکت ملی پست تعریف کنیم که امروز با افتتاح این دستگاه و استفاده از آن در فرایند پست کشور می‌توانیم چندین فرصت هوشمندسازی مانند احراز هویت افراد توسط چیپ‌ست کارت ملی، نصب اپلیکیشن‌ روی این دستگاه، ارائه دستگاه هوشمند به موزعین و… را به صورت یک‌جا به مرحله اجرا دربیاوریم.

وی با بیان اینکه با استفاده از این دستگاه تسهیم آنلاین پرداخت‌ها نیز حل خواهد شد، گفت: در روز ملی فناوری اطلاعات (۲۷ اردیبهشت) با حضور وزیر ارتباطات تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه افتتاح و وارد چرخه پست کشور خواهد شد. امروز یک نسخه از این دستگاه افتتاح خواهد شد.

در ادامه این مراسم حسین غضنفری معاونت توسعه فناوری اطلاعات، امنیت شبکه و هوشمندسازی گفت: هوشمندسازی محصولات پستی از سال ۹۸ در شرکت ملی پست آغاز شده است. امروز از یکی پایانه هوشمند رونمایی کرده‌ایم. به واسطه این دستگاه موزعین می‌توانند با یک دستگاه کوچک کار کنند و علاوه بر آن فرایند هوشمندسازی در شرکت ملی پست نیز با سرعت طی خواهد شد.

وی افزود: قصد داریم خدماتی که در حوزه پست به مردم ارائه می‌دهیم همگام با پست‌های بزرگ جهان باشند.

«محمدمهدی تقی‌پور» مدیرعامل شرکت به‌پرداخت در مراسم رونمایی از دستگاه «پوز اندرویدی» که در راستای به‌روزرسانی تجهیزات هوشمند همراه موزعین که با حضور معاون وزیر ارتباطات برگزار شد، گفت: همکاری شرکت به پرداخت ملت و شرکت ملی پست ایران از گذشته آغاز شده است. حدود ۵ سال قبل همکاری خود را در زمینه پوز آغاز کردیم و امروز تجهیزات به‌روزتری را وارد چرخه هوشمندسازی پست کرده‌ایم.

وی افزود: امیدواریم این سرویس به موزعین شرکت ملی پست کمک کند تا بتوانند با سهولت بیشتر به مردم خدمت‌رسانی کنند.

در این مراسم از یک نسخه دستگاه پوز اندرویدی رونمایی و یک تفاهم‌نامه مابین شرکت ملی پست و شرکت به‌پرداخت ملت به امضا رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  14