سهم ۲۰ درصدی پرداخت الکترونیک پاسارگاد از تعداد کارتخوان های فروشگاهی

در اسفندماه 1401 به ثبت رسید

بر اساس گزارش های شاپرک، در اسفند 1401 شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد توانست با سهم 20 درصدی از تعداد کل کارتخوان فروشگاهی در رتبه نخست جای گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در اسفند ماه سال 1401 شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با برخورداری از 19،84 درصد از تعداد کل کارتخوان فروشگاهی در رتبه نخست جای گرفت.

سپ با سهم 13،68 درصدی از تعداد کل این ابزار و با فاصله بیش از 6 درصدی نسبت به پرداخت الکترونیک پاسارگاد، به مقام دوم رسید و جایگاه سهم با 11،24 درصد به تجارت الکترونیک پارسیان تعلق داشت.

شرکتهای کارت اعتباری ایران کیش و به پرداخت ملت به ترتیب با سهم 10،89 درصد و 10،61 درصد از تعداد کل کارتخوان فروشگاهی به مقامهای چهارم و پنجم رسیدند.

پرداخت الکترونیک سداد نیز 8،47 درصد از کل تعداد کارتخوان های فروشگاهی اسفند ماه را در اختیار داشت و به رتبه ششم دست یافت.

سهم شرکتهای پرداخت نوین آرین 6،82 درصد، آسان پرداخت پرشین 5،05 درصد، فن آوا کارت 4،88 درصد و فراپردازان آروند امید هم 4،63 درصد از کل تعداد کارتخوان های فروشگاهی اسفند ماه بود.

در این این 12 شرکت کمترین سهم از تعداد این ابزار پذیرش به شرکتهای پرداخت الکترونیک سپهر با 3،16 درصد و الکترونیک کارت دماوند با 0،74 درصد تعلق داشت.

آمارها نشان می دهد که میانگین سهم هر شرکت پرداخت از تعداد کارتخوان فروشگاهی اسفند ماه بیش از 8 درصد بوده که بر این اساس شرکتهای پرداخت الکترونیک پاسارگاد، سپ، تجارت الکترونیک پارسیان، کارت اعتباری ایران کیش، به پرداخت ملت و پرداخت الکترونیک سداد به سهمی بالاتر از میانگین از تعداد کارتخوان فروشگاهی دست یافتند و سهم 6 شرکت باقیمانده کمتر از متوسط ماهانه بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =