رشد ۱۲ درصدی متوسط مبلغ تراکنش های کل ابزارهای اسفند ماه ۱۴۰۱

در اسفند ماه سال 1401 شاخص متوسط مبلغ کل تراکنش ها در مجموع ابزارها به 2،76 میلیون ریال رسید که در مقایسه با بهمن ماه 12 درصد افزایش داشت. این شاخص در بهمن ماه معادل 2،47 میلیون ریال بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شاخص متوسط مبلغ هر تراکنش در ابزار پذیرش اینترنتی اسفند ماه با 20 درصد رشد نسبت به بهمن ماه از 6،83 میلیون ریال به 8،17 میلیون ریال رشد کرد.

شاخص متوسط مبلغ هر تراکنش در ابزار پذیرش موبایلی 0،15 میلیون ریال و در ابزار کارتخوان فروشگاهی 2،54 میلیون ریال بود که در قیاس با بهمن ماه به ترتیب 7 درصد و 11 درصد افزایش را نشان داد.

همانطور که این آمار نشان می دهد تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی کمترین ارزش ریالی و ابزار کارتخوان فروشگاهی بیشترین ارزش ریالی را در اختیار دارند.

بیشترین میزان رشد 20 درصد بود که در ابزار پذیرش اینترنتی به وقوع پیوست و کمترین رشد نیز با 7 درصد در ابزار پذیرش موبایلی اتفاق افتاد.

از لحاظ ریالی متوسط مبلغ مجموع ابزارها 0،29 میلیون ریال نسبت به بهمن ماه افزایش یافت. تغییرات ریالی ابزار پذیرش موبایلی 1،34 میلیون ریال، موبایلی 0،01 میلیون ریال و کارتخوان فروشگاهی 0،26 میلیون ریال بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  1