ارتقاء تجربه مشتری با فضای ابری

رجیونز بانک آمریکا Temenos را برای نوسازی بانکداری متمرکز خود انتخاب می کند

بانک Regions از فضای ابری بانکی Temenos برای نوسازی سیستم سپرده گذاری و ارتقای تجربه مشتری استفاده می کند. بانک Regions با 155 میلیارد دلار دارایی، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات کامل در ایالات متحده در زمینه بانکداری مصرفی و تجاری، مدیریت ثروت، و محصولات و خدمات وام مسکن است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در 29 مارس 2023، Temenos اعلام کرد که Regions Bank که یک بانک برتر در ایالات متحده است، Temenos را به جهت مدرن سازی سیستم های قدیمی خود برای سوابق بانکی و سپرده های مشتریان در Temenos Banking Cloud انتخاب کرده است.

حرکت به سمت نرم ‌افزار به‌ عنوان سرویس (SaaS) بانک Regions را قادر می‌ سازد تا تجارب یکپارچه ‌تر مشتری و محصولات و خدمات بانکی شخصی ‌تر را ارائه دهد که برای کمک به مصرف‌ کنندگان و کسب ‌و کارها در رسیدن به اهداف مالی خود طراحی شده ‌اند.

بانک Regions با 155 میلیارد دلار دارایی، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات کامل در ایالات متحده در زمینه بانکداری مصرفی و تجاری، مدیریت ثروت، و محصولات و خدمات وام مسکن است که در 31 دسامبر 2022 رتبه 27 را در دارایی های تلفیقی به دست آورد.

این شرکت دارای یک سابقه طولانی در ارائه یک تجربه مشتری استثنایی و مشاوره و راهنمایی های مرتبط است که مصرف کنندگان، سازمان ها و کسب و کارها را قادر می سازد تا از نظر مالی موفق باشند.

Temenos از تخصص عمیق بانکداری برای ارائه یک پلتفرم باز، بومی ابری و بسیار مقیاس پذیر همراه با تعهد به تحقیق و توسعه، بومی سازی قوی و اثبات شده و سرمایه گذاری مداوم در انطباق با ایالات متحده استفاده می کند.

علاوه بر این، پلتفرم Temenos قابلیت ‌هایی را برای همزیستی در یک چشم ‌انداز پیچیده فناوری اطلاعات و همچنین پذیرش اثبات شده صنعت (به ‌ویژه، اجرای شاخص بانک مدل ایالات متحده توسط Commerce Bank که یک پذیرنده اولیه در بانک Regions ایالات متحده است)، فراهم می ‌کند.

بانک Regions، همراه با Commerce Bank، بانک منطقه ای با خدمات کامل در سراسر غرب میانه هستند، که تحول اصلی خود را در پلتفرم بانکی اصلی Temenos در اوایل سال 2022 به اتمام رساند، با Temenos همکاری خواهد کرد تا به هدایت نقشه راه محصول خود برای بازار ایالات متحده کمک کند.

جان ترنر، رئیس و مدیر عامل شرکت مالی Regions، اظهار داشت: «در Regions، اساس کسب ‌و کار ما روشن است: بانکداران باتجربه، با پشتیبانی فناوری، نیازهای مشتریان را با راهکارهای رقابتی برآورده می‌ کنند. مدرن کردن سیستم های متمرکز ما از تمرکز مداوم ما بر نوآوری و ارائه ارزش به مشتریانمان از طریق پیشنهادات شخصی و تجربیات بصری و کارآمد پشتیبانی می کند. این به نوبه خود راه را برای رشد مداوم و پایدار هموار می کند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با Temenos برای تکامل فناوری بانکداری در ایالات متحده هستیم.»

آندریاس آندریدس، رئیس اجرایی Temenos گفت: «این یک پیروزی بسیار استراتژیک برای Temenos در ایالات متحده است، Regions برای ما مهم است، و بانکی است که ما شاهد رشد فوق العاده ای در SaaS خواهیم بود. با بهترین مراجع مشتری مانند Commerce Bank، Varo Bank و ارائه دهنده پرداخت های جهانی در میان دیگران، و یک بانک مدل آمریکایی اثبات شده که کاملاً با مقررات ایالات متحده مطابقت دارد، ارائه فناوری ابری پیشرفته و SaaS و توسعه قابلیت های بانکی از پیش پیکربندی شده ایالات متحده، اکنون بانک‌ های این کشور در هر اندازه، حتی بزرگترین بانک ‌ها به Temenos نقل مکان کنند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با Regions در نوسازی بانکداری متمرکز آن ها هستیم و ایده ها و نوآوری های آن ها را در پلتفرم خود برای ادامه سرمایه گذاری و رشد خود در بازار ایالات متحده ترکیب می کنیم.»

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.temenos.com/news/2023/04/13/top-us-based-bank-selects-temenos-for-core-banking-modernization-in-the-cloud/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  +    =  15