توییتر بخش معاملات ارز‌های دیجیتال و سهام خود را راه‌اندازی می‌کند

توییتر قصد دارد با همکاری کارگزاری آنلاین ای‌تورو (eToro) سرویس جدید درون برنامه ای خود را برای معاملات ارزهای دیجیتال و سهام معرفی کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، طبق گزارش سی‌ان‌بی‌سی، ظاهراً توییتر قصد دارد تا با همکاری کارگزاری آنلاین ای‌تورو (eToro) سرویس جدیدی را برای معامله ارزهای دیجیتال و سهام در روز پنجشنبه، ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) معرفی کند.

کاربران توییتر می‌توانند نمودارهای بازار را برای طیف گسترده‌تری از ابزارهای مالی مرور کنند و ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌ها را از طریق eToro خریداری یا بفروشند.

همچنین این همکاری می تواند قابلیت‌های «کَش‌تگ» را نیز گسترش دهد که در حال حاضر، امکان مشاهده داده‌های قیمت برخی ارزهای دیجیتال و شاخص‌ها مانند اس‌اندپی ۵۰۰ را از طریق تردینگ ویو فراهم می‌کند.

شرکت فین تک eToro در سال 2007 تأسیس شد، و ویژگی‌های معاملات ارز دیجیتال و کیف پول رمزنگاری را در سال 2019 معرفی کرد.

این شراکت به عنوان اولین معامله توییتر پس از مدیرعاملی ایلان ماسک خواهد بود.

Yoni Assia، مدیر عامل eToro، این همکاری را یک تطابق کامل خواند و معتقد است که این ویژگی به آوردن مخاطبان جدید به پلتفرم کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد: توییتر کلید رونق تجارت خرده‌فروشی در سال 2021 بوده و اکنون به یک روند مالی تبدیل شده است.

ماسک اخیراً در مصاحبه ای گفته است که می خواهد توییتر به “بزرگترین موسسه مالی جهان” تبدیل شود.

ماسک پیش از این، ایده تبدیل توییتر به یک “سوپر اپلیکیشن” با تمرکز بر ساخت اکوسیستمی که به کاربران امکان دسترسی به چندین سرویس آنلاین را در یک مکان می دهد، مطرح کرده بود.

منبع: کوین تلگراف

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +    =  9