بررسی عملکرد شرکت های پرداخت از مبلغ تراکنش های خرید در اسفند۱۴۰۱

سهم سپ افزایش یافت

آخرین آمار منتشر شده از شبکه پرداخت نشان می دهد که از 12 شرکت PSP فعال در کشور 7 شرکت با افزایش سهم از مبلغ تراکنش های خرید همراه شدند و این سهم در 5 شرکت افت داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بیشترین تغییر مثبت با 0،27 درصد مربوط به سپ بود. سهم سپ از مبلغ تراکنش های خدمت خرید در بهمن ماه 17،36 درصد بود که در اسفند به 17،63 درصد ارتقا یافت.

این تغییر در شرکت پرداخت نوین آرین نیز 0،26 درصد بود که سهم آن را از 3،40 درصد به 3،66 درصد افزایش داد.

شرکتهای به پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک پاسارگاد، کارت اعتباری ایران کیش، تجارت الکترونیک کارت دماوند و فن آوا کارت نیز با رشد سهم از مبلغ تراکنش های خدمت خرید همراه شدند.

اما این تغییر در شرکت های فن اوا کارت، آسان پرداخت پرشین، فراپردازان آروند امید، پرداخت الکترونیک سداد و تجارت الکترونیک سپهر منفی بود و عمده ترین افت با 0،56 درصد در تجارت الکترونیک سپهر اتفاق افتاد.

سهم بهمن ماه این شرکت از مبلغ تراکنش های خرید 5،04 درصد بود که در اسفند به 4،48 درصد افول کرد.

با وجود این تغییرات رتبه بندی شرکت های پرداخت از لحاظ سهم مبلغی تراکنش های خرید تغییری نکرده و همچنان به همان ترتیبی است که در بهمن ماه ثبت شده بود؛ به پرداخت ملت صدرنشین است.

سپ، پرداخت الکترونیک پاسارگاد، پرداخت الکترونیک سداد، تجارت الکترونیک پارسیان و کارت اعتباری ایران کیش در رتبه های دوم تا ششم قرار دارند.

آسان پرداخت پرشین و تجارت الکترونیک سپهر در رده های هفتم و هشتم و فن آوا کارت، فراپردازان آروند امید و الکترونیک کارت دماوند در انتهای جدول قرار گرفته اند و از کمترین سهم برخوردارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  4