سهم ۱۸ درصدی تاپ در مبلغ تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی

در اسفندماه 1401 به ثبت رسید

بر اساس گزارش های شاپرک در اسفند ماه 1401 شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) توانست سهم بازار خود از مبلغ تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی را به 18 درصد رساند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بر اساس تازه ترین آمار منتشره از شبکه شاپرک، همچنان بیش از نیمی از سهم بازار مبلغ تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی به شرکت به پرداخت ملت تعلق دارد.

شرکتی که در اسفند ماه با رشد منفی 0،40 درصدی در این سهم بازار نسبت به بهمن ماه مواجه شد.

سپ نیز با کاهش 0،81 درصدی سهم بازار خود از مبلغ تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی از 23،13 درصد به 22،32 درصد مقام دوم خود را حفظ کرد. این بیشترین تغییر منفی در بین شرکت هاست.

شرکت های کارت اعتباری ایران کیش و پرداخت الکترونیک سداد نیز به ترتیب با افت 0،27 درصد و 0،01 درصد با در اختیار داشتن 0،45 درصد و 0،17 درصد از کمترین سهم این بازار برخوردار هستند.

اما در این بین شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) توانست 1،37 درصد دیگر بر سهم بازار خود از مبلغ تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی بیافزاید و آن را از 16،64 درصد به بالاتر از 18 درصد برساند.

این شرکت دارنده رتبه سوم از سهم بازار مبالغ تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی است.

آسان پرداخت پرشین هم که 8،87 درصد از این سهم را در اختیار خود دارد در اسفند ماه با تغییر مثبت 0،11 درصدی همراه بود.

خاطر نشان می شود شرکت های فن آوا کارت، فراپردازان آروند امید، پرداخت نوین آرین، پرداخت الکترونیک سپهر، پرداخت الکترونیک پاسارگاد و الکترونیک کارت دماوند هیچگونه سهمی از این بازار ندارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  ⁄  35  =