خلیلی رفت تقی‌پور آمد/ مدیرعامل جدید به‌پرداخت ملت انتخاب شد

بر اساس تغییراتی که در شرکت به‌پرداخت ملت رخ داده، محمد‌مهدی تقی‌پور به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیرعامل جدید شرکت به پرداخت ملت انتخاب شد. دکتر محمد‌مهدی تقی‌پور که پیش ازین به عنوان مدیرعامل شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی مشغول به کار بود، به عنوان مدیرعامل جدید به‌پرداخت ملت فعالیت خود را در این شرکت ادامه خواهد داد.

همچنین شهریار خلیلی مدیرعامل سابق شرکت به‌پرداخت ملت نیز به عنوان سرپرست مدیريت امور فناوری اطلاعات بانک ملت معرفی شده است.

محمد‌مهدی تقی‌پور که پیش از این مدیرعامل شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی بود، دارای مدرک دكتری مهندسی صنايع گرايش Operations Research از دانشگاه تربيت مدرس، فوق ليسانس مخابرات ماهواره‌ای و سيار ازUniversity of Surrey با رتبه ممتاز و ليسانس مهندسی برق گرايش الكترونيک از دانشگاه صنعتی اميركبير می‌باشد.

از سوابق کاری تقی‌پور می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

عضو هيئت مديره شركت به‌پرداخت ملت از سال ٩٥ تا 1401 به مدت ٦ سال

مدير فينتک و كيف پول همراه اول از سال ٩٩ تا 1401

مؤسس و رئيس هيئت مديره شركت پژند الكترونيک از سال ٩٢ تا ٩٨

مشاور بسياری از پروژه‌های فناوي اطلاعات در سازمان‌ها و وزارتخانه‌هايی همچون وزارت صمت

ایشان همچنین فعاليت خود را در صنعت پرداخت، از سال ٩٠ با شركت جيرينگ آغاز نمود و طي اين سال‌ها علاوه بر فعاليت‌های رسمی خود در كنار بسياری از استارت‌آپ‌های فينتک حضور داشته است.

از جمله دستاوردهاي وی در همراه اول میتوان به اخذ مجوزهای پرداخت‌سازی و پرداخت‌ياری، مديريت كيف پول همراه اول با بيش از ٢٤ ميليون كاربر، تأسيس شركت همراه لوتوس، آغاز پروژه اعتباردهی به مشتركين همراه اول و اتصال اولين كارت بانكی حلقه باز متصل به كيف پول ( اوانو كارت) اشاره نمود.

شایان ذکر است دکتر تقی‌پور در سال 1400، اولين سيم‌كارت دائمی همراه اول را به كمک شركت ققنوس در اولين پلتفرم NFT ايرانی به صورت توكن برای فروش ارائه نمود كه به‌ عنوان بخشی از زنجيره پروژه بزرگ اعتباردهی به مشتركين همراه اول به‌شمار می‌آید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄    =  8