سهم بازار شرکت های پرداخت از مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی در اسفندماه۱۴۰۱

بر اساس گزارش اقتصادی شاپرک، شرکت سپ توانست در اسفندماه 1401 سهم بازار خود از مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی را به بالای 16 درصد رساند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بر مبنای تازه ترین آمار منتشر شده از شبکه شاپرک، شرکت به پرداخت ملت در اسفند ماه نیز مانند ماه های گذشته از بیشترین سهم مبلغی تراکنش های کارتخوان فروشگاهی برخوردار است اما در قیاس با بهمن ماه 0،15 درصد از سهم خود را از دست داده و از 18،29 درصد به 18،14 درصد دست یافته است.

البته بیشترین تغییر منفی مربوط به شرکت کارت اعتباری ایران کیش است. سهم بازار این شرکت از مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی در بهمن ماه 11،36 درصد بود که در اسفند ماه به 10،96 درصد افت کرد.

شرکتهای پرداخت الکترونیک سداد با 0،24 درصد، پرداخت الکترونیک سپهر با 0،11 درصد و فراپردازان آروند امید با 0،07 درصد از جمله شرکتهایی بودند که در اسفند ماه با کاهش سهم بازار از مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی مواجه شدند.

اما سپ که دارنده عنوان دوم در بیشترین سهم مبلغی بازار از کارتخوان های فروشگاهی است، در اسفند ماه با تغییر مثبت 0،27 درصدی توانست سهم بازار خود را از این تراکنش ها از 15،78 درصد به بالای 16 درصد ارتقا دهد.

شرکتهای پرداخت نوین آرین و فن آوا کارت نیز به میزان سپ یعنی 0،27 درصد رشد مثبت داشتند.

این تغییر مثبت در شرکتهای پرداخت الکترونیک پاسارگاد، تجارت الکترونیک پارسیان و آسان پرداخت پرشین ناچیز و در شرکت الکترونیک کارت دماوند که از کمترین سهم بازار از مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی معادل 0،35 درصد برخوردار است، صفر بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  4  =