درخشش کارت اعتباری ایران کیش از لحاظ شاخص اثربخشی

بررسی آخرین آمار شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان های فروشگاهی تراکنش دار مربوط به بهمن ماه1401 حاکی از بهبود وضعیت شرکت کارت اعتباری ایران کیش است. شاخص اثربخشی این شرکت در دی ماه زیر یک بود اما در بهمن ماه موفق شد آن را به بالای یک ارتقا دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بررسی آخرین آمار شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان های فروشگاهی تراکنش دار که مربوط به بهمن ماه 1401 است، نشان می دهد که شرکتهای به پرداخت ملت، سپ، تجارت الکترونیک پارسیان، آسان پرداخت پرشین، پرداخت الکترونیک سداد و الکترونیک کارت دماوند به عددی بالاتر از یک دست یافتند.

دستیابی به عدد بالاتر از یک در شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان های فروشگاهی تراکنش دار بیانگر آن است که جذب تراکنش های این شرکتها بر روی کارتخوان های تراکنش دار بیشتر از سهم تعداد کارتخوان هایشان از کل کارتخوان های تراکنش دار در کشور بوده و نقطه قوت شرکتها به شمار می آید.

به بیان دیگر، نحوه توزیع کارتخوان های فروشگاهی این شرکتها به گونه ای بوده که در جذب بیشتر تراکنش ها به نسبت سایر شرکتها عملکرد موفق تری داشتند.

بر مبنای این آمار، بالاترین تغییر منفی در شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان فروشگاهی تراکنش دار هم در اختیار شرکت پرداخت الکترونیک سداد با کاهش 0،054 واحدی به وقوع پیوسته است. کمترین تغییر منفی نیز با 0،002 واحد مربوط به پرداخت نوین آرین است.

اما شرکت فن آوا کارت با 0،023 واحد بیشترین تغییر مثبت را نسبت به دی ماه تجربه کرده و شاخص اثربخشی خود را از 0،806 واحد به 0،829 واحد افزایش داده است.

شرکتهای تجارت الکترونیک پارسیان، سپ، آسان پرداخت پرشین، کارت اعتباری ایران کیش و پرداخت الکترونیک سپهر هم که دارای شاخص اثربخشی بالای 1 هستند، در بهمن ماه با تغییرات مثبت همراه شدند.

نکته قابل توجه در این گزارش بهبود وضعیت شرکت کارت اعتباری ایران کیش است. شاخص اثربخشی این شرکت در دی ماه زیر یک بود اما در بهمن ماه موفق شد آن را به بالای یک ارتقا دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

68  +    =  69