کدام شرکتها تعداد کارتخوان فروشگاهی خود را افزایش و کدامیک کاهش دادند؟

در بهمن ماه سال 1401 تقریبا نیمی از شرکتهای PSP با کاهش سهم تعدادی از کارتخوان فروشگاهی نسبت به دی ماه مواجه شدند اما این تغییرات در 4 شرکت مثبت بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت پرداخت نوین آرین که در دی ماه 6،05 درصد از سهم تعدادی کارتخوان های فروشگاهی را در اختیار داشت در بهمن با افزودن 0،40 درصد دیگر به سهم خود آن را به 6،45 درصد افزایش داد و بیشترین تغییر مثبت را از خود به نمایش گذاشت.

دومین شرکتی که بیشترین رشد مثبت را در بهمن تجربه کرد، پرداخت الکترونیک پاسارگاد بود. این شرکت PSP با اضافه کردن 0/06 دیگر به سهم تعدادی کارتخوان فروشگاهی خود آن را از 19،55 درصد به 19،61 درصد ارتقا داد. گفتنی است عمده ترین سهم بازار این ابزار پذیرش هم در اختیار همین شرکت است.

الکترونیک کارت دماوند هم در بهمن ماه 0/05درصد دیگر به سهم تعدادی خود از کارتخوان فروشگاهی افزود و آن را از 0,68 درصد به 0,73 درصد رساند. با این وجود این شرکت همچنان دارای کمترین سهم تعدادی از این ابزار پذیرش است.

سپ که در دی ماه 13،66 درصد از کل تعداد کارتخوان های فروشگاهی را در اختیار داشت طی بهمن ماه 0/02 درصد دیگر به سهم خود اضافه کرد و آن را از 13،66 به 13،68 ارتقا داد.

اما شرکتهای کارت اعتباری ایران کیش، فراپردازان آروند امید، آسان پرداخت پرشین، تجارت الکترونیک پارسیان، فن آوا کارت و پرداخت الکترونیک سداد در بهمن ماه بین 0/01 تا 0/24 درصد از سهم بازار تعداد کارتخوان فروشگاهی خود را از دست دادند.

سهم شرکتهای به پرداخت ملت و پرداخت الکترونیک سپهر از تعداد کارتخوان فروشگاهی در بهمن نسبت به دی ماه بدون تغییر باقی ماند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

15  −  9  =