خبر مهم درباره ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت نفت

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت‌ نفت امروز دهم فروردین‌ماه به پایان می رسد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا، متقاضیان ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت سال ۱۴۰۱ تا  پایان امروز پنجشنبه دهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲  فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام خود در این آزمون اقدام کنند.

مهلت ثبت‌نام در آزمون فوق چندین‌بار از سوی سازمان سنجش آموزش کشور تمدید شد و امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام در این آزمون است. بر این اساس متقاضیان می‌توانند به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

باتوجه به اصلاحات اعلام‌شده، امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شده است. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان مهلت ثبت‌نام (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) ،نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

متقاضیان ثبت‌نام آزمون شرکت‌های تابعه وزارت نفت می‌توانند در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون مذکور که حاوی اطلاعاتی از قبیل شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون، رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز، محل خدمت و دیگر جزئیات است، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام کنند.

متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت، در صورت کسب نمره کتبی، لازم است در سایر مراحل استخدامی نظیر مصاحبه فنی- تخصصی، روان‌شناختی، گزینش شرکت کنند.

پیش از این اعلام شده بود که مهلت ثبت‌نام آزمون شرکت‌های تابعه وزارت نفت به منظور استخدام نیروی انسانی متعهد، شایسته و توانمند در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های تحصیلی مختلف در سال ۱۴۰۱ روز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

86  +    =  91