تغییرات مثبت و منفی سهم مبلغی تراکنش های کارتخوان در دو شرکت بزرگ PSP

از بین شرکتهای PSP پنج شرکت در بهمن ماه با از دست دادن بخشی از سهم خود از مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی با تغییرات منفی نسبت به دی ماه مواجه بودند اما 6 شرکت موفق شدند سهم مبلغی خود را از این تراکنش ها افزایش دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت پرداخت الکترونیک سداد با 0/34 درصد بیشترین افت سهم مبلغی از این تراکنش ها را در بین شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرداخت متحمل شد و سهم شرکت از مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی که در دی ماه 11,94 درصد بود در بهمن به 11,60 درصد تقلیل یافت.

شرکتهای به پرداخت ملت با 0،16 درصد، کارت اعتباری ایران کیش با 0/09درصد، پرداخت الکترونیک پاسارگاد با 0/07 درصد و فراپردازان آروند امید با 0/06 درصد در جایگاه های دوم تا پنجم بیشترین تغییر منفی تراکنش های مبلغی کارتخوان فروشگاهی در بهمن ماه قرار گرفتند.

در مقابل شرکتهای سپ که رتبه دوم بیشترین سهم بازار این تراکنش ها را در اختیار دارد با 0/25 درصد، پرداخت نوین آرین با 0/24 درصد، فن آوا کارت با 0/08 درصد، تجارت الکترونیک پارسیان با 0/05 درصد، پرداخت الکترونیک سپهر با 0/03 درصد و آسان پرداخت پرشین با 0/02 درصد بیشترین رشد مبلغی از تراکنش های کارتخوان فروشگاهی را در بهمن نسبت به دی ماه تجربه کردند.

سهم مبلغی شرکت الکترونیک کارت دماوند از تراکنش های کارتخوان فروشگاهی که دارای کمترین مقدار در بین شرکتهاست، نسبت به دی ماه بدون تغییر باقی ماند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

93  ⁄  31  =