صدرنشینی فن آوا کارت در سهم مبلغ تراکنش های پرداخت قبض و خرید شارژ در بهمن ۱۴۰۱

در بهمن ماه 1401 شرکت فن آوا کارت موفق شد با در اختیار گرفتن 25،49 درصد از مبلغ تراکنش های پرداخت قبض و خرید شارژ به برترین شرکت پرداخت بدل شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دومین شرکتی که در بهمن ماه بیشترین سهم از مبلغ تراکنش های پرداخت قبض و خرید شارژ را به دست آورد، به پرداخت ملت بود.

سهم این شرکت از مبلغ تراکنش های یاد شده 12،27 درصد بود. همانطور که آمار نشان می دهد، اختلاف رتبه اول و دوم بیش از 13 درصد است.

شرکت آسان پرداخت پرشین نیز با سهم 12،03 درصدی از مبلغ تراکنش های پرداخت قبض و خرید شارژ بهمن ماه به جایگاه سوم دست یافت.

شرکتهای سپ با سهم 10،69 درصد و پرداخت الکترونیک سداد با سهم 10،19 درصد به رتبه های چهارم و پنجم دست یافتند.

جایگاه های ششم تا هشتم به ترتیب به شرکتهای تجارت الکترونیک پارسیان با سهم 9،41 درصدی، پرداخت الکترونیک پاسارگاد با سهم 8،37 درصدی و پرداخت الکترونیک سپهر با سهم 7،24 درصدی از مبلغ تراکنش های پرداخت قبض و خرید شارژ، رسید.

کمترین سهم مبلغی از تراکنش های پرداخت قبض و خرید شارژ مربوط به شرکتهای الکترونیک کارت دماوند با سهم 0،04 درصدی، فراپردازان آروند امید با سهم 0،7 درصدی، پرداخت نوین آرین با سهم 1،23 درصدی و کارت اعتباری ایران کیش با سهم 2،88 درصدی بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  −    =  69