تکیه سکه به متغیر جهانی اونس

برخی تحلیل‌گران باور دارند سکه دیروز تا حدی واکنش خود به احتمال رشد اونس طلا را بروز داده و بازار به احتمال زیاد در روز جاری بیشتر تحت تاثیر، نوسانات قیمت دلار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اکوایران، سکه امامی در روز ابتدایی هفته با تکیه بر افزایش اونس طلا توانست خود را به بالای مرز 30 میلیون تومانی برساند. تحلیلگران فنی باور دارند که پایان کار سکه امامی بالای مرز 30 میلیون تومان می‌تواند انتظارات افزایشی را در میان معامله‌گران تقویت و یکبار دیگر این فلز گران بها خود را برای پیش روی به سوی رکوردهای تاریخی آماده کند.

به باور بیشتر فعالان، رشد خیره‌کننده اونس طلا در بازارهای جهانی و نزدیک شدن به مرز 2 هزار دلاری موجب شده است که سکه‌بازان نیز نسبت به رشد این متغیر امیدوار شوند و با تکیه بر رشد طلا، خریدهای خود را به شکل معنادار بالا ببرند.

با این حال، برخی تحلیل‌گران باور دارند، سکه دیروز تا حدی واکنش خود به احتمال رشد اونس طلا را بروز داده است و بازار به احتمال زیاد در روز جاری بیشتر تحت تاثیر، نوسانات قیمت دلار خواهد بود.

در صورتی که اسکناس آمریکایی در روز جاری نوسان خاصی را تجربه نکند، دشوار است که سکه بتواند امروز به مسیر صعودی خود ادامه دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  −    =  44