کانال های خدمت رسانی شرکتهای بیمه در ایام نوروز ۱۴۰۲

شرکتهای بیمه کانال های خدمت رسانی به بیمه گذاران در ایام نوروز را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اخباربانک، شرکتهای بیمه کانال های خدمت رسانی به بیمه گذاران در ایام نوروز را اعلام کردند.
این لیست به مرور تکمیل می شود.

فعالیت شعب بیمه پارسیان در ایام تعطیلات نوروزی
در راستاي افزایش رضایتمندی و به منظور تسریع و تسهیل در ارایه خدمات به بیمه گزاران در سراسر کشور، تمامی شعب این شرکت در ایام تعطیلات نوروز فعال هستند.
براساس این گزارش؛ طبق برنامه ریزی های انجام شده شعب بیمه پارسیان برای بیمه گزارانی که نیاز به بازدید، صدور بیمه نامه، تشکیل پرونده خسارت خودرو، ارزيابي خسارت، تكميل مدارك و معرفی نامه درمانی خواهند داشت در سراسر کشور آماده ارایه خدمات می باشند.
بیمه گزاران عزیز می توانند به منظور کسب اطلاع از ساعت کار، آدرس و تلفن شعب کشیک به سایت بیمه پارسیان به آدرس www.parsianinsurance.ir مراجعه نمایند.

خدمت رسانی بیمه پاسارگاد در روزهای تعطیل نوروز ۱۴۰۲

بر اساس این گزارش، شعبه های بیمه پاسارگاد در سراسر کشور در روزهای دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، چهارشنبه ۲ فروردین و پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۱۳ آماده ارائه خدمات بیمه ای اعم از صدور انواع بیمه نامه و پرداخت خسارت می باشند.
در روزهای تعطیل نوروز شعبه های پونک، تهرانپارس، یادگار ، ارمغان و اسلامشهر در استان تهران و شعبه های مشهد، اصفهان(مرکزی)، قزوین، گرگان، بندرعباس(رسالت)، شیراز (فرهنگ)، کرج (گلشهر)، تبریز (بلوار آذربایجان)، یزد، ساری، رشت، اردبیل، نیشابور، بجنورد، بیرجند، اراک، شهرکرد، کاشان، اهواز، بوشهر، تنکابن، آمل، همدان، ارومیه(مرکزی)، کرمان، زنجان، سبزوار، سمنان، بابل، سنندج، چالوس، کرمانشاه، بندرانزلی، مهاباد، قم، مراغه، خوی، شاهرود، زاهدان، گنبدکاووس، آستارا، لاهیجان، میانه، میاندوآب، شهرضا، ایلام، یاسوج، بهشهر، دامغان، پارس آباد مغان، بروجرد ، مرند، تربت حیدریه، آبادان، خرم آباد، ساوه ، دزفول و کیش انواع خدمات بیمه ای را به هموطنان عزیز ارائه می دهند.
همچنین کلیه زیان دیدگان بیمه های شخص ثالث اتومبیل در استان های مازندران و خوزستان و همچنین شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، بیرجند، زنجان، یزد، گرگان، بندرعباس، شیراز، رشت، لاهیجان، کرج، بجنورد، شیراز، اهواز، سمنان، زنجان، بندرعباس، گرگان و ارومیه به منظور بهره مندی از خدمات کارشناسی خسارت مالی توسط شرکت سامان نگار ایرانیان می توانند با شماره  ۸۴۳۲۵- ۰۲۱ تماس حاصل نموده و با دریافت کد رهگیری در کوتاه ترین زمان ممکن از تسهیلات طرح ارزیابی سیار خسارت برخوردار شوند.
گفتنی است کارشناسان شرکت سامان نگار ایرانیان در طول روزهای نوروز (از تاریخ ۲ تا ۴ فروردین ۱۴۰۲) از ساعت ۹ تا ۱۴ و از تاریخ ۵ فروردین ماه همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی می باشند و تنها در روزهای اول و ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ قادر به ارائه خدمات نیستند.
مشاهده مشخصات شعبه های فعال بیمه پاسارگاد در روزهای نوروز ۱۴۰۲

کانالهای خدمت رسانی بیمه معلم در ایام نوروز اعلام شد

شرکت بیمه معلم در آستانه سال نو کانال های خدمت رسانی به بیمه گذاران خود را اعلام کرد.
این شرکت در انواع رشته های بیمه ای خدمت رسانی خود را به بیمه گذاران تداوم می بخشد.
و با هدف افزایش کیفیت خدمات و رضایت بیمه گذاران آماده راهنمایی ، مشاوره ، پاسخگویی دقیق و به موقع به سوالات بیمه گذاران در طی سال ،به ویژه تعطیلات عید نوروز می‌باشد.
ضمن اینکه شرکت بیمه معلم در راستای سند استراتژیک خود و تسهیل دسترسی برای بیمه گذاران، راهکارهای مختلف ارتباطی را برای خدمت رسانی بهینه به مشتریان ایجاد کرده است .
شعب کشیک بیمه معلم نیز در ایام نوروز در سراسر کشور با بیمه گذاران همراه است تا با سرویس دهی مطلوب در خاطرات شیرین عید باستانی با هموطنان عزیز سهیم باشد.

کشیک بیمه البرز در تعطیلات نوروز 1402
شیفت نوروزی شرکت بیمه البرز و ساعت کاری شعب این شرکت در ایام و تعطیلات نوروز 1402 اعلام شد.
شعب و مجتمع های سراسر کشور این شرکت علاوه بر روزهای غیرتعطیل نوروز در روزهای تعطیل دوم، سوم و 12فروردین 1402 از ساعت ۹ تا ۱۳ به مشتریان خسارت دیده، خدمات ارایه خواهند داد.
این گزارش حاکی است، همچنین مراکز پرداخت خسارت سیار خودرو بیمه ‌البرز در تمامی روزهای تعطیل نوروز به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات ارزیابی خسارت به بیمه‌گزاران زیان دیده تصادفات رانندگی هستند.
بر این اساس، بیمه گزاران خودرو شرکت بیمه البرز در صورت بروز خسارت می توانند به منظور هماهنگی برای اعزام ارزیاب خسارت به صورت شبانه روزی با شماره تلفن های 1401 ( بدون پیش شماره)، 41558-021 ، 45824-021 و 91065151-021 تماس حاصل فرمایند.
همچنین مرکز ارتباط مردمی شرکت بیمه البرز با شماره سراسری 1574 در سراسر کشور در ایام نوروز آماده پاسخگویی به تماس های هموطنان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  ⁄    =  11