صدرنشینی به پرداخت ملت در مبلغ تراکنش های بهمن ماه

شرکت به پرداخت ملت با در اختیار داشتن 19،35 درصد از کل مبلغ تراکنش های بهمن ماه توانست از لحاظ سهم بازار رتبه نخست را در بین شرکتهای PSP به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سپ که با برخورداری 17،27 درصدی از سهم بازار مبلغ تراکنش های بهمن ماه در جایگاه دوم قرار گرفته، از اختلاف حدود 2 درصدی با دارنده مقام نخست این رتبه بندی یعنی شرکت به پرداخت ملت برخوردار است.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد اما که بیش از 5 درصد اختلاف سهم بازار با سپ دارد، به مقام سوم بهمن ماه رسید. 11،88 درصد از مبلغ تراکنش های شاپرکی بهمن ماه از طریق این شرکت پرداخت انجام شد.

با اختلاف اندکی از این شرکت، پرداخت الکترونیک سداد با برخورداری سهم بازار 11،79 درصدی از مبلغ تراکنش های دی ماه، به مقام چهارم دست یافت.

شرکتهای تجارت الکترونیک پارسیان وکارت اعتباری ایران کیش نیز از سهم بیش از 10 درصدی برخوردار هستند. هر یک از شرکتهای آسان پرداخت و پرداخت الکترونیک سپهر بین 5 تا 6 درصد از سهم بازار مبلغ تراکنش های بهمن ماه را در اختیار گرفتند.

کمترین سهم بازار مربوط به شرکتهای الکترونیک کارت دماوند با 0،3 درصد، فراپردازان آروند امید با 1،21 درصد، فن آوا کارت با 2،85 درصد و پرداخت نوین آرین با 3،37 درصد است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  2  =