تاکید سرپرست بانک ملی بر بیان مستقیم مشکلات کارکنان به مدیران

سرپرست بانک ملی ایران بر بیان مستقیم و بی واسطه مشکلات کارکنان به مدیران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در چهارمین همایش تجلیل از کارکنان برتر اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی که با حضور عباس شفیعی رئیس هیات مدیره، معاونان، هیات عامل، روسای ادارات و کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه حفاظت فیزیکی و فنی گفت: نقش و جایگاه اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بسیار مهم است و اگر در حال حاضر همکاران ما در صحت و آرامش کار می کنند، حاصل زحمات کارکنان حفاظت فیزیکی و فنی است.

سرپرست بانک ملی ایران افزود: تلاش های همکارانی که در هرساعت از شبانه روز و در هر شرایط، در ایام تعطیلات رسمی، نوروز و دور از خانواده مشغول خدمت به بانک هستند و به نوعی آرامش و آسایش زندگی خود و خانواده شان را فدای سازمان می کنند، جای قدردانی دارد و اقدامات انجام شده در این بخش شاید کوچکترین حرکتی باشد که ما قدردان زحمات شان باشیم.

نجارزاده در ادامه اظهار داشت: با توجه به جایگاه حفاظت فیزیکی و فنی در بانک باید گفت که اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک در بین همه ادارات حفاظت فیزیکی های شبکه بانکی کشور زبانزد است و هر موضوعی در این حوزه به وجود می آید، همیشه بانک ملی ایران به عنوان الگو مطرح می شود و همواره راهکارها و عملکرد این بانک مورد وثوق است و این امر نشان دهنده بالا بودن سطح توانمندی، تخصص ، عرق و پایبندی همه همکاران این اداره به بانک ملی ایران است.

وی در ادامه سخنان خود برگزاری جلسات ویژه برای گروه های مختلف در بانک را لازم و ضروری دانست و گفت: مدیران ارشد بانک در جریان برخی از مشکلات هستند و قطعا راهکارهایی برای رفع آنها دارند، اما گاهی در سازمان ها گزارش های دقیقی از مشکلات همکاران به اطلاع مدیران ارشد نمی رسد و برگزاری جلسات ویژه با طیف های مختلف باعث می شود همکاران مسائل، مشکلات و درخواست های خود را رو در رو مطرح کنند.

نجار زاده همچنین در خصوص جذب نیروی جدید و نوع حضور همکاران اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی در بانک گفت: با جذب نیروی جدید باید تدابیری اندیشیده شود تا فشار کاری در بین همکاران کمتر شود و شرایط برای ارتقا و جا به جایی همکاران با سابقه در این اداره مهیا شود.

جذب نیروی جدید و هموار شدن شرایط فعالیت برای کارکنان 
حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی نیز در این همایش با اشاره به برنامه بانک برای جذب نیروی جدید از طریق برگزاری آزمون گفت: وقفه ده ساله در جذب نیرو موجب شده است تا مشکلات متعددی به خصوص در بحث شیفت و مرخصی کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی به وجود آید که با جذب نیرو این مشکلات تا اندازه زیادی مرتفع می شود.
وی ضمن اشاره به ضرورت برگزاری چنین همایشی گفت: بررسی دغدغه ها و اخذ نظرات و پیشنهادات کارکنان در چنین همایش هایی موجب می شود تا ضمن ایجاد انگیزه در کارکنان، بهره وری نیروی انسانی در بانک افزایش یابد.
کاظمی ادامه داد: وظایف محوله به کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی درباره تامین امنیت محیط بانک ایجاب می کند تا با دغدغه خاصی مسائل و مشکلات مربوط به این قشر از کارکنان بانک پیگیری شود و در این باره اعضای هیات مدیره و هیات عامل، اهتمام ویژه دارند.

کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی آرامش آفرین هستند
اکبر شبانی رئیس مرکز حراست بانک ملی ایران در این همایش گفت: کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی با مشکلات مختلفی مانند ساعات شیفت مواجه هستند اما با این وجود با همه توان برای ارتقای امنیت در بانک ملی ایران تلاش می کنند.
وی افزود: تحولات کشور مانند اغتشاشات اخیر یا چهارشنبه سوری که در کشور رخ می دهد با مقوله حفاظت فیزیکی مرتبط است اما با این وجود اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک ملی ایران به خوبی به مدیریت شرایط پرداخته و هیچ گونه مشکلی در اماکن بانک بروز پیدا نکرده است.
شبانی تاکید کرد: حضور کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی در بانک آرامش آفرین است و با تلاش شماست که همه کارکنان بانک با خیال راحت به پیشبرد اهداف و برنامه های بانک می پردازند.

چشم همیشه بیدار بانک ملی ایران
حسین صابری رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی نیز در این مراسم گفت: این اداره، چشمان همیشه بیدار بانک ملی ایران است که نه خاموش می شود و نه تعطیل.
وی افزود: با تلاش شبانه روزی کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی با وجود مشکلات و موانع، امنیت در همه ارکان و اماکن بانک ملی ایران تامین شده است و این مهم مرهون تلاش های بی وقفه ای است که کارکنان این اداره کل در سراسر کشور داشته اند.
رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره بیان کرد: امنیت از مقوله هایی است که تنها در فقدان آن، اهمیتش برای همه معلوم می شود. از این رو، تقویت هر چه بیشتر امنیت بانک ملی ایران رویکردی است که همه مدیران بانک تا عالی ترین سطوح بر آن تاکید دارند.
در این همایش کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی به بیان دغدغه ها و نظرات خود پرداختند و در کارگروهی با حضور حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی، اکبر شبانی رئیس مرکز حراست، سید جعفر میرزاده موسوی سرپرست اداره کل منابع انسانی، حسین صابری رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی، کمال حاجتی سرپرست اداره کل رفاه و درمان و سید علی حسینی پور عزآبادی رئیس اداره کل سازمان و روش ها، به این دغدغه ها پاسخ داده شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  −    =  42