عرضه سهام پی پاد در بازار سرمایه در چند روز آینده

مراسم معارفه نماد پرداخت الکترونیک پاسارگاد برگزار شد

مراسم معارفه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی پاد با حضور مدیران و معاونین ارشد بانک پاسارگاد، پرداخت الکترونیک پاسارگاد و فناپ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، امروز در مراسم معارفه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی پاد، مسیح مشهدی تفرشی، مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد عملکرد شرکت در شاخص های کلیدی را تشریح کرد و گفت: شرکت در سال ۱۴۰۱ موفق به کسب رتبه سوم در مبلغ تراکنش ها و افزایش ۶درصدی سهم بازار شد.

وی عنوان کرد: در آمار تعداد تراکنش ها توانستیم با افزایش سهم ۵/۴درصدی رتبه چهارم را کسب کرده و بیشترین رشد سهم در بازار را کسب کنیم.

تفرشی ادامه داد: پرداخت الکترونیک پاسارگاد در سال ۱۴۰۱ سهم ۱۱درصدی بازار تعداد کارتخوان های فعال سیستمی و ۲۰ درصدی کارتخوان های فعال تراکنش دار را در اختیار دارد.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک پاسارگاد افزود: «میانگین رشد سه ساله در درآمد عملیاتی در مقایسه با صنعت ۱۳۶ درصد، رشد سود خالص پی‌پاد در مقایسه با صنعت ۱۴۳ درصد رشد، بالاترین سود خالص به ازای هر سهم ۵۰ درصد رشد داشته است.

تفرشی در ادامه به تشریح اولویت های راهبردی پرداخت الکترونیک پاسارگاد در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: این اولویت ها شامل سرمایه گذاری بر روی پرداخت غیرحضوری، ایجاد جریان های درآمدی مستقل از کارمزد شاپرک، ایجاد تمایز نسبت به رقبا، نفوذ در بازار و توسعه و بهبود زنجیره تامین است.

هدف درآمدی گروه فناپ در افق ۱۴۰۴

در ادامه این مراسم شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ به هدف درآمدی گروه فناپ در افق ۱۴۰۴ اشاره کرد و گفت: تلاش داریم درآمد سالانه معادل حداقل ۱ درصد تولید ناخالص داخلی کشور را بدست آوریم و برای تحقق آن به ۲۶ هزار میلیارد تومان تآمین مالی نیاز است.

وی عنوان کرد: پی پاد بازوی تجارت الکترونیک شرکت های گروه مالی پاسارگاد است. سهام پی‌ پاد به عموم مردم، به‌عنوان اولین شرکت زیرمجموعه شرکت فناپ در بازار سرمایه عرضه خواهد شد.

درج نماد داتین بعد از پی پاد

جوانمردی ادامه داد: ۲۵درصد تراکنش های نظام بانکی بر روی بستر داتین صورت می گیرد و پس از پی پاد، به عنوان دومین شرکت از گروه راهی بازار سرمایه و درج نماد خواد شد.

گفتنی است فرآیند ورود شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به بورس از سال ۹۹ آغاز شد و هیات پذیرش بورس اوراق بهادار تهران در ۲ تیر ۱۴۰۰ با ورود این شرکت به بورس موافقت کرد. در نهایت نماد این شرکت ۵ مرداد ۱۴۰۱ با عنوان «پی‌ پاد» در تابلوی بازار دوم بورس درج شد. مدیران این شرکت امروز از عرضه سهام این شرکت با نماد پی‌پاد در چند روز آینده خبر دادند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

33  +    =  37